БІЛІМ БЕРУ ТЕХНОЛОГИЯЛАРЫН ҚОЛДАНА ОТЫРЫП АҒЫЛШЫН ТІЛІН ОҚЫТУДЫҢ ПРИНЦИПТЕРІ МЕН ӘДІСТЕРІ

Автор(лар)

  • Чжан Ченг Wuchang University of Techology

##plugins.pubIds.doi.readerDisplayName##:

https://doi.org/10.48371/PEDS.2023.69.2.013

Кілт сөздер:

принциптер, әдістер, оқыту, ағылшын тілі, білім беру, технология, интернет, әдістеме

Аннотация

Соңғы жылдары компьютерлік технологиялардың қарқынды дамуы, сондай-ақ оларды білім беру процесінде қарқынды пайдалану білім беру жүйесінде кейбір өзгерістерге әкелді. Дамушы елдерде ағылшын тілін шет тілі ретінде оқыту тұтастай алғанда және Қытай Халық Республикасында күрделі міндет болып табылады. Ағылшын тілі ҚХР мектептері мен университеттерінің оқу бағдарламасына енгізілген. Қытайда бұл тілге көп көңіл бөлу келесі себептерге байланысты. Ең алдымен, ең жаңа технологиялық және ғылыми ресурстарға қол жеткізу және оларды пайдалану, негізінен ағылшын тілінде жазылған, ағылшын тілін жақсы білуді талап етеді. Екіншіден, ақпараттық жарылыс дәуірінің талаптарын қанағаттандыру және интернетті тиімді пайдалану үшін ағылшын тілін үйрену қажеттілігі туындады. Үшіншіден, ағылшын тілін білу халықтар арасындағы мәдени алмасуға және өркениеттер арасындағы диалогқа ықпал етеді. Осының бәріне қарамастан, кейбір зерттеулер Қытай мектептерінде ағылшын тілін оқыту мен үйрену әлі де осы мақсаттарға жете алмайтынын көрсетеді.

Осылайша, бір жағынан мектептерде ресми "ағылшын тілі шет тілі ретінде" бағдарламаларының жоқтығын және екінші жағынан ағылшын тілін үйрену қажеттілігін ескере отырып, Қытайда әртүрлі EFL институттары, соның ішінде Қытай қаласында құрылды. Бұл зерттеу Лианджианг институттарында, колледждерінде және университеттерінде, әсіресе жоғары деңгейде қолданылатын ағылшын тілін оқыту әдістемесін зерттеуге тырысты. Диссертацияның мақсаты-ағылшын тілін оқыту әдістерін олардың тиімділігі тұрғысынан бағалау. Жалпы Қытайдың EFL орталықтарында және атап айтқанда Лианджианг жүргізілген зерттеу нәтижелеріне сүйене отырып, кейбір ұсыныстар айтылды.

Жүктеулер

Жарияланған

2023-06-27

Жоба

Раздел

Статьи