ВЕБ-БЛОГТАРДЫҢ EFL СТУДЕНТТЕРІНІҢ АКАДЕМИЯЛЫҚ ЖАЗУ ДАҒДЫЛАРЫН ДАМЫТУДАҒЫ РӨЛІ

Автор(лар)

  • Тұрлыбеков Б.Д. Khоja Akhmеt Yassawі Іntеrnatіоnal Kazakh-Turkіsh Unіvеrsіty
  • Беркимбаев K.M.

##plugins.pubIds.doi.readerDisplayName##:

https://doi.org/10.48371/PEDS.2023.70.3.018

Кілт сөздер:

академиялық дағдылар, жазушылық іс-шаралар, блогтар, веб-блогтар, жазудағы қиындықтар, туризмді оқитын студенттер,, жазбаша тілді дамыту, зерттеу

Аннотация

Академиялық жазу академиялық жағдайларда ең маңызды дағды екені сөзсіз. Бұл сонымен қатар студенттердің көпшілігі үшін ең қиын дағды. Дегенмен, блогтар студенттерге өз жұмыстарын кең аудиторияға жазуға, өңдеуге және жариялауға мүмкіндік беретіндіктен, олар студенттерге сауаттылыққа алаңдамай оқуға мүмкіндік береді. Олар алған жазу тәжірибесін құрдастарының ойларын дұрыс түсіндіре алу үшін қажетті шарт ретінде пайдалана отырып, олар өздерінің жазу стилін таба алады немесе оны қолда бар аудиторияға сәйкес реттей алады. Студенттердің түсіну және нақты сөйлеу қабілеті содан кейін блог жүргізу арқылы дамиды. Интернеттің пайда болуының нәтижесінде блогтар байланыс құралы ретінде қолданыла бастады. Олар риторика, жазу және қарым-қатынас салдары туралы өте үлкен жұмыстардың негізін қалады. Веб-блогтарды сыныпта шексіз талқылау үшін форум ретінде пайдалануды мұғалімдер де пайдаланады. Жүргізілген зерттеудің мақсаты веб-блог жүргізу студенттердің академиялық жазу қабілетіне қалай әсер ететінін зерттеу болды. Оған Түркістандағы Халықаралық Туризм және Қонақжайлылық университетінің 52 студенті қатысты. Бұл зерттеу жобасына 1-ші және 2-ші курс студенттері, 32 әйел және 20 ер адам қатысты. Зерттеудің сипаттамалық дизайны және зерттеудің сандық әдісі қолданылды. Қатысушылар арасында сауалнама жүргізілді. The Statistical Package for the Social Sciences (SPSS) 23.0 нұсқасымен есептелген нәтижелер. Сипаттамалық статистикаға сәйкес, студенттердің веб-блогтарды қолдануға деген көзқарасы студенттердің академиялық жазу дағдыларын дамытуда оң нәтиже көрсетті. Mann-Whitney U-test критерийі екі тәуелсіз заттар арасындағы айырмашылықтарды есептеу үшін қолданылады (курстық және жыныстық айырмашылықтар). Университетте жыныстық айырмашылық пен оқу жылдары арасында айтарлықтай өзгерістер болған жоқ. Зерттеу блог жүргізудің студенттердің академиялық жазуын дамытуға оң әсерін дәлелдеумен аяқталды.

Жүктеулер

Жарияланған

2023-09-29

Жоба

Раздел

Статьи