WEB 2.0 ТЕХНОЛОГИЯЛАРЫН ЖОҒАРЫ ОҚУ ОРЫНДАРЫНДАҒЫ ШЕТЕЛ ТІЛІ САБАҚТАРЫНА ИНТЕГРАЦИЯЛАУ

Автор(лар)

  • Шелестова Т.Ю. Е.А. Бөкетов атындағы Қарағанды университеті
  • Набиева А.Б. Buketov Karaganda University

##plugins.pubIds.doi.readerDisplayName##:

https://doi.org/10.48371/PEDS.2023.71.4.014

Кілт сөздер:

Web 2.0 құралдары, шетел тілі сабағы, АКТ, технологияға негізделген оқыту, тіл дағдылары, коммуникативті құзырет, 21 ғасыр дағдылары, MALL (мобильді құрал көмегімен тіл оқыту)

Аннотация

Мақалада Web 2.0 технологияларының әлеуетін студенттердің шетел тілін меңгеру дағдыларын дамыту үшін оқыту құралы ретінде қарастыратын сапалы және сандық зерттеу нәтижелері келтірілген. Атап айтқанда, зерттеу шет тілдік коммуникативті құзыреттілікке бағытталған, себебі бұл университетте де, олардың мансабында да студенттерді одан әрі дамыту үшін қажетті дағды болып саналады. Зерттеу Web 2.0 құралдарымен коннективизм тәжірибесі оқушылардың шет тіліндегі қарым-қатынас дағдыларын жақсартуға айтарлықтай әсер ететінін болжайды. Зерттеуге Е. А. Бөкетов атындағы Қарағанды университетінде бакалавр дәрежесінде оқып жатқан 16 студент қатысты. 14 апта бойы 8 студент сабақ барысында әртүрлі Web 2.0 құралдарын пайдаланды, ал бақылау тобындағы 8 студент дәстүрлі оқыту әдістерімен оқытылды.  Студенттердің инновацияны қабылдауын, сондай-ақ уақыт өте келе олардың үлгерімі мен сенімділігінің өзгеруін зерттеу үшін сауалнамалар пайдаланылды. Жоба қатысушыларының тілдік жетістіктерін салыстыру үшін пре/пост-тесттер қолданылды. Қорытынды тестінің нәтижелері эксперименттік топтың пайдасына тілдік дағдылар мен сөздік қор деңгейі бойынша екі топтың арасында айтарлықтай статистикалық айырмашылық бар екенін көрсетті және студенттердің Web 2.0 құралдарын қолдануға деген оң көзқарасын анықтады. Осылайша, зерттеу студенттердің тілдік дағдыларын жақсарту үшін шетел тілін оқытуда Web 2.0 технологияларын енгізудің тиімділігін растайды.

Жүктеулер

Жарияланған

2023-12-27

Жоба

Раздел

Статьи