МЕДИА САУАТТЫЛЫҚТЫҢ ТІЛ САБАҚТАРЫНДА СЫНИ КОММУНИКАЦИЯ ДАҒДЫЛАРЫН ДАМЫТУДАҒЫ РӨЛІ

Автор(лар)

  • Елубаева П. al-Farabi Kazakh National University
  • Кудьярова Ш. әль Фараби атынлағы Қазақ ұлттық университеті
  • Тлеубай С. Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті

##plugins.pubIds.doi.readerDisplayName##:

https://doi.org/10.48371/PEDS.2023.70.3.013

Кілт сөздер:

коммуникативтік дағдылар, сыни ойлау, білім беру тәсілі, тілді оқыту, медиа сауаттылық, оқыту әдістері

Аннотация

Мақалада тілдік сабақтарда сыни қарым-қатынасты дамытудағы медиа сауаттылықтың маңыздылығы қарастырылады. Медиа сауаттылық дағдылары студенттерге БАҚ хабарламаларын сыни тұрғыдан талдауға және жаңа идеяны құру үшін тіл мен қарым-қатынастың қалай қолданылатынын түсінуге мүмкіндік береді. Авторлар медиа сауаттылық тәжірибесін студенттердің тілдік сабақтардағы жалған жаңалықтар мен жалған ақпаратқа қарсы тұру үшін сыни өзара әрекеттесуіне қарсы тұратын оқыту әдісі ретінде қарастырады. Зерттеудің мақсаты - түрлі формадағы хабарламаларды алу, талдау, бағалау және құру қабілеті тілдік оқыту шеңберінде әлеуметтік, мәдени, саяси және идеологиялық контексттерде оқушылардың хабардарлығын қалай жақсарта алатынын зерттеу. Мақала авторларының пікірінше, оқытушылар қазіргі заманғы медиаға бай ортада еркін шарлау үшін медиа сауаттылықты тіл үйренуге біріктіру арқылы студенттерге сыни қарым-қатынасты дамытуға көмектесе алады. Авторлар медиа сауаттылықты тілдерді оқыту практикасына біріктіру бойынша практикалық ұсыныстар ұсынады және сыни коммуникацияның дамуына ықпал ететін тапсырмалардың мысалдарын келтіреді. Зерттеу нәтижелері тілдерді оқыту мен медиа сауаттылыққа арналған түзетілген 5Аѕ моделі ҚазҰУ студенттерінің сыни қарым-қатынасын дамытуға ықпал еткенін көрсетті. Зерттеу нәтижесі студенттердің сыни оқулым, тыңдалым, сөйлесім және жазылым деңгейі айтарлықтай жақсартылғанын және олардың сыни ойлау дағдыларының арттырылғанын көрсетті. Сонымен қатар, бұл модель оқушылардың бұқаралық ақпарат құралдарымен қаныққан заманауи ортаға белсенді және сыни қатысуға ықпал етеді.

Автор биографиялары

Кудьярова Ш., әль Фараби атынлағы Қазақ ұлттық университеті

2PhD, доцент, әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университет

Тлеубай С., Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті

PhD, доцент, Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті

Жүктеулер

Жарияланған

2023-09-29

Жоба

Раздел

Статьи