УНИВЕРСИТЕТ ДЕҢГЕЙІНДЕ МАТЕМАТИКАНЫ ОҚЫТУДА ЭЛЕКТРОНДЫҚ БІЛІМ БЕРУ РЕСУРСТАРЫН ПАЙДАЛАНУДЫҢ ӘДІСТЕМЕСІ МЕН ТАҚЫРЫПТЫҚ ТАЛДАУЫ: ПЕДАГОГИКАЛЫҚ СТРАТЕГИЯЛАРДЫ ИНТЕГРАЦИЯЛАУ ЖӘНЕ КОГНИТИВТІ ЖҮКТЕМЕНІ ЕСЕПКЕ АЛУ

Автор(лар)

  • Батырбаева Ә.М. НАО «Жетысуский университет имени Ильяса Жансугурова»
  • Смагулова Л.А.
  • Жиембаев Ж.Т.
  • Сеитова С.М.

##plugins.pubIds.doi.readerDisplayName##:

https://doi.org/10.48371/PEDS.2024.73.2.018

Кілт сөздер:

электрондық білім беру ресурстары (ЭББР), университеттік математикалық білім, педагогикалық мазмұндағы технологиялық білім (TPACK), когнитивті жүктеме теориясы, ішкі жүктеме, бөгде жүктеме, германдық жүктеме, педагогикалық стратегиялар

Аннотация

Бұл зерттеудің мақсаты университет деңгейінде Математиканы оқыту үшін электрондық білім беру ресурстарын (ЭББР) пайдаланудың әдістемесін мен тақырыптық талдауын зерттеу болып табылады. TRACK (Technological Pedagogical Content Knowledge) жүйесін және когнитивті жүктеме теориясын нұсқаулық ретінде пайдалана отырып, бұл зерттеу педагогикалық стратегиялардың әсерін, сондай-ақ электрондық білім беру ресурстарын оқытушылар қалай пайдаланатынына когнитивті жүктемені зерттеуге бағытталған. Электрондық білім беру ресурстарың тиімділігіне әсер етуі мүмкін бірқатар факторлардың бар екендігі туралы дәлелдер көбейіп келеді және бұл олардың тиімділігіне қатысты. Электрондық білім беру ресурстарын тиімділігіне осы зерттеуде маңызды рөл атқарған педагогикалық стратегиялар мен когнитивті жүктеме факторлары айтарлықтай үлес қосатыны анықталды. Сонымен қатар, қолданыстағы педагогикалық әдістер TPACK сәйкестігі тұрғысынан TPACK және когнитивті жүктеме теориясымен әр түрлі сәйкестік дәрежесін көрсетеді. Мұғалімдер мен оқу бағдарламаларын жасаушылар сабақтың мәнмәтінін ескере отырып, технологияларды интеграциялауға көп қырлы тәсілді қолдануы керек. Нәтижелер оқытушылар мен оқу бағдарламаларын әзірлеушілер үшін құнды ұсыныстар береді. Осы зерттеудің нәтижесінде университет деңгейінде математиканы оқытуда технологияларды қолданудың теориялық және практикалық аспектілері қарастырылуы мүмкін. Бұл зерттеу университет деңгейіндегі математикалық білім беруде электрондық білім беру ресурстарын тиімді пайдалану туралы егжей-тегжейлі түсінік береді. Қосымша мәліметтерді тақырыптық талдау арқылы зерттеу сұрақтарына жауап бере отырып, зерттеу білім берудегі технологиялық интеграцияның теориялық және практикалық факторларына ықпал етеді. Білім беру ландшафты дамып келе жатқандықтан, мұндай зерттеулер осы маңызды саладағы зерттеулерге де, тәжірибелерге де бағыт-бағдар бере алатын құнды түсініктерді ұсынады.

Жүктеулер

Жарияланған

2024-06-27

Жоба

Раздел

Статьи