ҚАЗАҚСТАНДА КОЛЛАБАРАТИВТІ-АҚПАРАТТЫҚ ТЕХНОЛОГИЯЛАРДЫ ҚОЛДАНУ АРҚЫЛЫ ТІЛДЕРДІ ОҚЫТУДЫҢ ТРАНСФОРМАТИВТІК ӘЛЕУЕТІ

Автор(лар)

  • Сатылганова У.Н. КазУМОиМЯ имени Абылай хана
  • Головчун А.А.
  • Аманбаева З.

##plugins.pubIds.doi.readerDisplayName##:

https://doi.org/10.48371/PEDS.2024.73.2.006

Кілт сөздер:

тілдерді оқыту, көптілділік, тіл үйренуге арналған коллабаративті-ақпараттық технологиялар (ТҮКАТ), білім беру технологиясы, мұғалімдерді оқыту, оқу бағдарламаларын біріктіру, цифрлық ынтымақтастық, мәдени хабардарлық, тіл үйрену платформалары

Аннотация

Тіл үйрену өзара байланысты әлемде тиімді қарым-қатынасты жеңілдететін және мәдени түсіністікті дамытатын маңызды дағды болып табылады. Бұл жаһанданған әлемде, әсіресе Қазақстан сияқты мәдениеті әртүрлі елде білім берудің маңызды аспектісі. Әртүрлі әдістемелер мен технологиялар арқылы тіл үйрену адамдарға әртүрлі лингвистикалық ландшафттарды шарлауға және әртүрлі ортадағы адамдармен мағыналы қарым-қатынас жасауға мүмкіндік береді. Бұл мақала Қазақстандағы тілдік білім берудегі инновациялық тәсіл ретінде тілді үйренудің коллабаративті-ақпараттық технологиялардың (ТҮКАТ) трансформациялық әлеуетін зерттейді. Әлеуметтік конструктивизм және әлеуметтік-мәдени оқыту теорияларына сүйене отырып, ТҮКАТ тілді меңгеру мен жақсарту үшін  технологияны бірлескен оқыту әдістемелерімен біріктіреді. Қазақ, орыс және басқа да тілдердің маңыздылығымен сипатталатын Қазақстанның лингвистикалық ландшафты тілдік білім берудегі инновациялық тәсілдердің өзектілігін атап көрсетеді. ТҮКАТ мотивацияны арттыру, коммуникациялық құзыреттілік пен мәдени хабардарлықты арттыру сияқты  артықшылықтарды ұсынады, бұл Қазақстанның көпмәдениетті контекстіне жақсы сәйкес келеді. Дегенмен, ТҮКАТ-ны тиімді енгізу технологиялық инфрақұрылым, мұғалімдерді оқыту және оқу бағдарламаларын сәйкестендіру сияқты факторларға назар аударуды талап етеді. Сауалнамаларды, эксперименталды зерттеулерді, мазмұнды талдауды және бойлық зерттеулерді қамтитын зерттеу әдістерін пайдалана отырып, бұл мақала Қазақстандағы ТҮКАТ-ға қатысты мұғалімдер мен студенттердің қабылдаулары, тәжірибесі және сенімдері туралы түсінік береді. Технологиялық теңсіздіктер мен педагогикалық бейімделу сияқты қиындықтарға қарамастан, ТҮКАТ Қазақстанның білім беру жүйесінде тілді үйрену нәтижелерін жақсартуға және мәдени құзыреттілігін арттыруға мүмкіндік береді.

Жүктеулер

Жарияланған

2024-06-27

Жоба

Раздел

Статьи