БАСТАУЫШ МЕКТЕП ЖАСЫНДАҒЫ БАЛАЛАРДЫҢ АҒЫЛШЫН ТІЛІН ҮЙРЕНУГЕ ДЕГЕН ЫНТАСЫ МЕН ТИІМДІЛІГІН АРТТЫРУДАҒЫ ГЕЙМИФИКАЦИЯ МЕН ЖАСАНДЫ ИНТЕЛЛЕКТТІҢ ТИІМДІЛІГІ

Автор(лар)

  • Дуйсенова M.M. ОҚМПУ
  • Жорабекова A.Н.

##plugins.pubIds.doi.readerDisplayName##:

https://doi.org/10.48371/PEDS.2024.73.2.027

Кілт сөздер:

геймификация, жасанды интеллект, мотивация, тиімділік, оқушылар,, ағылшын тілін үйрену, бастауыш мектеп,, білім беру

Аннотация

Бұл зерттеу жұмысында геймификация мен жасанды интеллекттің (AI) бастауыш мектеп оқушыларының ағылшын тілін меңгерудегі мотивациясы мен тиімділігіне әсерін зерттейді. Білім беруде цифрлық технологиялардың таралуының артуымен оқушылардың қызықтыратын және жағымды оқу ортасын қалыптастыратын инновациялық тәсілдерді зерттеу қажеттілігі артып отыр. Зерттеу геймификация мен AI үйлесімі ағылшын тілін үйренудегі мотивация мен тиімділікке оң әсер етеді деп болжайды. Зерттеу аралас әдістерді зерттеу әдісін қолданды, мұнда эксперименталды топ AI арқылы жетілдірілген ойынға арналған оқыту платформалары арқылы ағылшын тілін оқытса, бақылау тобы әдеттегі оқу оқиды. Алдын ала және кейінгі бағалаулардан алынған сандық деректер эксперименттік топтың бақылау тобымен салыстырғанда тілді меңгеру нәтижелерінің жоғарылауына әкелетін белсенділік, жігерлену және ішкі мотивацияның жоғары деңгейлерін көрсеткенін анық көрсетті. Сапалық талдау эксперименталды топта жоғары сенімділік, жетістік сезімі және ағылшын тілін үйренуге деген қолайлы бейімділік байқалды. Жасанды интеллект көмегімен геймификацияны пайдалану қызықты және иммерсивті болатын, мотивация мен белсенді қатысуға ықпал ететін теңшелген оқыту тәжірибесіне мүмкіндік берді. Нәтижелер мотивация мен тиімділікті арттыру үшін бастауыш сынып оқушыларына ағылшын тілін оқытуда геймификация мен AI біріктіру мүмкіндігін атап көрсетеді, білім беру ортасындағы инновациялық әдістердің маңыздылығын көрсетеді.

Жүктеулер

Жарияланған

2024-06-27

Жоба

Раздел

Статьи