БАСТАУЫШ СЫНЫП МҰҒАЛІМДЕРІН ДАЯРЛАУ САПАСЫН АРТТЫРУ: ПЕРСПЕКТИВАЛЫ МҰҒАЛІМДЕР МЕН ОҚЫТУШЫЛАРДЫҢ КӨЗҚАРАСТАРЫ - ҚАЗАҚСТАН МЫСАЛЫНДА

Автор(лар)

  • Пилтен Г. Ахмет Ясауи университеті
  • Пилтен П.
  • Куралбаева А.

##plugins.pubIds.doi.readerDisplayName##:

https://doi.org/10.48371/PEDS.2024.75.4.007

Кілт сөздер:

Білім беру, мұғалім дайындау,, бастауыш сыныпта білім беру, болашақ мұғалімдер, болашақ бастауыш сынып мұғалімдері, бастауыш сынып мұғалімдерінің біліктілігін арттыру, бастауыш сынып сапасы, қазақстандық кейс

Аннотация

Педагогикалық білім елдердің білім беру жүйелерін жаңартуда және нығайтуда маңызды рөл атқарады. Сондықтан ол мұғалімдердің сапасын арттыруға және оқыту сапасын қамтамасыз етуге бағытталған зерттеулерде маңызды мәселеге айналды. Бастауыш мектепте оқыту салалар бойынша да, қарым-қатынас тұрғысынан да басқа позицияда және бастауыш сынып мұғалімдерін іріктеу және даярлау процестеріне тиісті назар аудару қажет деп айтылады. Бұл жағдай «Бастауыш сынып мұғалімін қалай дайындауға болады?» және «Бастауыш сынып мұғалімдерін даярлау сапасын арттыру үшін не істеуге болады?» деген сауалдар бойынша ойлануға итермелейді. Бұл сұрақтардың жауабын білім беру жүйесіндегі барлық мекемелер мен адамдар іздестіруде және қарастыруда. Білім беру орталығындағы адамдардың мұғалімдерді даярлау туралы пікірін түсіндіру мұғалімдерді даярлау процесінің сапасын арттыруға ықпал етеді деп болжанады. Сондықтан бұл зерттеудің мақсаты болашақ мұғалімдер мен бастауыш сынып мұғалімдерінің бастауыш сынып мұғалімдерін даярлау сапасын арттыруға қатысты пікірлерін айқындау болып табылады. Осыған байланысты келесі сұрақтарға жауап алынды: бастауыш сынып мұғалімдерін даярлау сапасын арттыру үшін; (1) Болашақ мұғалімдердің пікірлері қандай? (2) Оқытушылардың пікірі қандай? Қойылған міндеттерге сәйкес зерттеуде сапалы зерттеу әдісі қолданылды. Мәліметтер Қожа Ахмет Яссауи атындағы Халықаралық қазақ-түрік университетінде бастауыш мектепте оқыту бағдарламасына қабылданған 25 болашақ мұғаліммен, сондай-ақ аталған факультетте жұмыс істейтін 10 оқытушымен жүргізілген сұхбат барысында жиналды. Сұхбаттың жартылай құрылымдалған формасы арқылы жиналған мәліметтерді талдау контент-талдау әдісі арқылы бағаланды. Зерттеу нәтижелері көрсеткендей, ең жиі кездесетін тақырып - тиісті оқу жоспарындағы теориялық курстардың санын көбейту және қолданбалы курстардың санын көбейту қажеттілігі.

Жүктеулер

Жарияланған

2024-12-30

Жоба

Раздел

Статьи