КОММУНИКАТИВТІК ҚҰЗЫРЕТТІЛІКТЕГІ ДИДАКТИКА
##plugins.pubIds.doi.readerDisplayName##:
https://doi.org/10.48371/PEDS.2020.58.3.003Кілт сөздер:
құзыреттілік тәсіл, дидактикалық әлеует, коммуникативтік құзыреттілік, құзыреттерді бағалау әдістеріАннотация
Мақалада гуманитарлық жоғары оқу орындары студенттерінің коммуникативтік құзыреттілігін зерттеу контекстінде дидактикалық әлеует тұжырымдамасы енгізіледі. Бақылау, бағалау әдістерінің, нысандары мен құралдарының дидактикалық әлеуетін мақсатты және жүйелі пайдалану оқушылардың коммуникативтік құзыреттілігін қалыптастыру мен дамытуда маңызды рөл атқарады. Коммуникативті мәселені практикалық шешудің дидактикалық принципі-белсенді және интерактивті оқытудың әртүрлі формаларын қолдану. Сонымен қатар, гуманитарлық жоғары оқу орындары студенттерінің коммуникативтік құзыреттілігін зерттеуде дидактикалық әлеуетті оқыту әдістерінің, құралдарының, нысандарының ажырамас үйлесімі ретінде неғұрлым толық пайдалану қажеттілігі туралы мәселе қарастырылуда. Сондай-ақ білім берудің қалыптасып келе жатқан жаңа коммуникативтік парадигмасының мүмкіндіктері, коммуникативтік ұйымдастырылған білім берудің әдіснамалық негіздері, оның мазмұны мен қағидаттары. Негізделеді коммуникативтік білім беру барабар сұраныс қазіргі заманғы қоғам.