АҒЫЛШЫН ТІЛІН ОҚЫТУДА САБАҚТА ЦИФРЛІК ТЕХНОЛОГИЯЛАРДЫ ҚОЛДАНУ: ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ-ПЕДАГОГИКАЛЫҚ АСПЕКТІЛЕР

Автор(лар)

  • Саржанова Ғ.Б. НАО Карагандинский университет имени академика Е.А.Букетова
  • Балгабаева А.Е.2
  • Серикбаева Н.Б.

##plugins.pubIds.doi.readerDisplayName##:

https://doi.org/10.48371/PEDS.2024.73.2.026

Кілт сөздер:

цифрлық технологиялар, ағылшын тілі сабақтары, Қазақстан, педагогикалық аспектілер, психологиялық аспектілер, оқыту стратегиялары, коммуникативтік құзыреттілік, оқыту стильдері

Аннотация

Бұл мақала Астана қаласында орналасқан N мектебінің 9 және 10 - сынып оқушыларының ағылшын тілі пәні сабақтарында цифрлық технологияларды тиімді қолдануын қарастырады. Берілген зерттеудің негізгі мақсаты оқу және тыңдау дағдыларын дамытуға ерекше назар аудара отырып, тілдік білім беруге цифрлық құралдарды енгізудің артықшылықтары мен кемшіліктерін бағалау болды. Цифрлық технологияларды интеграциялауды зерттеу жүргізу арқылы бағалау кезінде тек білім беру салдарын ғана емес, сонымен бірге онымен байланысты психологиялық аспектілері де қарастырылды. Жоғары буын оқушыларының оқу қабілеттерін арттыру үшін өтіліп жатқан сабақ тақырыбы аясында онлайн блогтарды оқуды талап ететін тапсырмалар берілді, ал тыңдау дағдыларын жақсарту үшін сол негізде жаңалықтар репортаждарын құрып, оған қатысу арқылы материалдың қысқаша мазмұнын жазды. Зерттеу коммуникативті құзыреттілігін арттыру үшін цифрлық технологиялардың мүмкіндіктерін пайдаланатын оқыту әдістерін әзірлеудің маңыздылығын көрсетті. Сондай-ақ оқудағы кедергілерді және мотивациялық ойларды ескере отырып, әртүрлі оқыту тәсілдері мен оқушылардың қызығушылықтарына сәйкес келетін осы тәсілдерді түзету құндылығын айқындады. Цифрлық технологияларды біріктіру мен педагогикалық тиімділік арасындағы тепе-теңдікті сақтай отырып, Астананың және одан тыс жерлерде қызмет атқаратын мұғалімдердің оқушылардың тіл үйрену тәжірибесін жақсарту үшін цифрлық технологияларды сәтті пайдалана алады.

Бұған қоса, зерттеу нәтижесі – мұғалімдердің цифрлық құралдардың артықшылықтарын пайдалана алатынын және білім беру технологияларындағы жетістіктер мен оқытудың озық тәжірибесін қадағалай отырып, тілді меңгеру мен меңгеруге ықпал ететін динамикалық оқу ортасын құра алатынын көрсетеді.

Жүктеулер

Жарияланған

2024-06-27

Жоба

Раздел

Статьи