ОҚУ ОРЫНДАРЫНДА STEM ТЕХНОЛОГИЯЛАРЫН МАТЕМАТИКАНЫ ВИЗУАЛИЗАЦИЯЛАУ ЖӘНЕ ИМИТАЦИЯЛАУ БОЙЫНША ЕНГІЗУ
##plugins.pubIds.doi.readerDisplayName##:
https://doi.org/10.48371/PEDS.2024.74.3.027Кілт сөздер:
STEAM, заманауи технологиялар, инженерлік өнер, математика, DMS, 3D басып шығару, виртуалды нұсқаулық, модельдеуАннотация
Технологиямен оқыту және оқыту, ал біздің жағдайда ғылым, технология, инженерия, өнер және математика (STEAM) үшін динамикалық математикалық бағдарламалық қамтамасыз ету соңғы үш онжылдықта маңыздырақ бола бастады және бұл үрдіс COVID-19 пандемиясы кезінде жеделдеді. Соңғы уақыттағы оқыту жүйелеріне қарасақ, компьютерлік дизайн бағдарламалық қамтамасыз ету, 3D басып шығару және жаһандық позициялау жүйелері, математикалық түсініктерді визуализациялау және модуляциялау, сондай-ақ оқытудың әртүрлі әдістері мен оқу әрекеттерінің эволюциясы сияқты математикамен байланысты күрделі технологиялардың дамуы.
Осы озық технологияларды қолдану арқылы студенттер шынайы дүниенің немесе абстрактілі объектілердің әртүрлі бейнелерін жасау, модельдеу және пайдалану үшін өздерінің математикалық және модельдеу қабілеттерін пайдалануды жеңілдетеді.
Сонымен қатар, осы әдістерді қолдану ғылым, технология, инженерия және математика (STEM) секторларында және жақында STEAM-де математикалық модельдеу және визуализация арқылы пәнаралық байланысты күшейте түсті.
Нәтижесінде, студенттер бұл құралдарды кездесетін проблемалармен жұмыс істеу және олардың нақты әлемдегі контексттерін визуализациялау және модельдеу үшін қалай қолданатынын түсіну үшін көптеген зерттеулер жүргізілуде. Бұл мақаланың мақсаты математикада және кеңірек айтқанда, STEAM білім беруде озық технологияларды пайдалану бойынша соңғы екі жылда жүргізілген перспективалық зерттеулерге шолу жасау болды. Ғылыми зерттеу жұмысы «Ал, сіз жасай аласыз ба?» деген сұраққа арналды және мұндай инновациялық тәсілдер қазіргі білім беру жағдайында оқытушы мен білім алушының мінез-құлқына қалай әсер етуі мүмкін екені талданды.