АҒЫЛШЫН ТІЛІН ОҚЫТУ ҮДЕРІСІНДЕ SOFT SKILLS ДАҒДЫЛАРЫН ЖЕТІЛДІРУ: СТУДЕНТТЕР АРАСЫНДА PADLET ҚОСЫМШАСЫН ҚОЛДАНА ОТЫРЫП ЗЕРТТЕУ
##plugins.pubIds.doi.readerDisplayName##:
https://doi.org/10.48371/PEDS.2024.74.3.018Кілт сөздер:
оқыту, үйрету, ағылшын тілі, технология, Padlet, студенттер, дамыту, дағдыларАннотация
Бұл мақалада Халықаралық ақпараттық технологиялар университетінің студенттеріне ағылшын тілін оқытуда soft skills-ті жақсарту үшін Padlet қосымшасын қолданудың тиімділігін зерттеу жұмысы қарастырылады. Коммуникация, ынтымақтастық, сыни ойлау және шығармашылық сияқты икемді дағдылар (soft skills) еңбек ресурстарының жаһандануы жағдайында бағдарланған студенттер үшін маңызды құзыреттер болып табылады. Технологияны білімге біріктіру барған сайын маңызды бола түсуде және Padlet платформасы бірлескен оқыту мен мазмұнды бөлісуге арналған түрлі мүмкіндіктерді ұсынуда. Бұл зерттеу студенттердің икемді дағдыларын (soft skills) дамытуға Padlet платформасын қолданудың әсерін бағалау үшін бақылауға дейінгі/кейінгі деректерді талдау арқылы алынған сандық әдісті қолданады. Қатысушылар кездейсоқ түрде зерттеудің негізгі нысаны ретінде әрекет ететін эксперименттік топқа немесе дәстүрлі оқытуды алатын бақылау тобына бөлінеді. Бақылауға дейінгі және кейінгі икемді дағдыларды өлшеу үшін дәлелденген құралдар, соның ішінде тиімділікті бағалау қолданылады. Деректерді сандық талдау әдістері топтар арасындағы орташа көрсеткіштерді салыстыру үшін және Padlet-тің икемді дағдыларды дамытудағы тиімділігін бағалау үшін қолданылады. Күтілетін нәтижелерге коммуникацияның анықтығын жақсарту, топтық тапсырмаларды орындау кезінде ынтымақтастықты кеңейту, ақпарат синтезі арқылы сыни ойлауды күшейту кіреді. Бұл зерттеудің нәтижелері дағдыларды дамытудың инновациялық тәсілдерін іздейтін оқытушылар үшін және технологияны шетел тілін үйрету барысында тиімді біріктіруге ұмтылатын мекемелер үшін маңызды. Халықаралық ақпараттық технологиялар университетінде оқытудың белгілі бір контекстінде Padlet-тің икемді дағдыларды дамытудағы рөлін зерттей отырып, бұл зерттеу технологияны қолдану арқылы оқытуды және оның студенттердің оқу нәтижелеріне әсерін тереңірек түсінуге ықпал етеді.