КӘСІПТІК БІЛІМ БЕРУ ЖҮЙЕСІНДЕ ТАРИХ ПӘНІ МҰҒАЛІМДЕРІНІҢ ЗЕРТТЕУШІЛІК ӘРЕКЕТІН ДАМЫТУ
##plugins.pubIds.doi.readerDisplayName##:
https://doi.org/10.48371/PEDS.2021.63.4.006Кілт сөздер:
ғылыми-зерттеу жұмыстарын қалыптастыру, университеттердегі тарих мұғалімінің функциялары, кәсіби білім беру жүйесіАннотация
Білім беру жүйесінің жаңа стандарттарға көшуі заманауи түлек тұлғасына қойылатын талаптарды нақтылай түсті. Үздіксіз өзгеретін заманауи жағдайларда бастамашылдық, шығармашылықпен ойлау қабілеті, тез және стандартты емес шешімдерді табу сияқты адами қасиеттер ерекше маңызды. Үнемі өзгеріп отыратын әлемде бәсекеге қабілеттіліктің шешуші факторлары білім беру жүйесі мен уақыт талаптары арасындағы функционалдық сәйкессіздікті жеңуге, функционалдық жауапкершіліктердің үнемі өзгеріп отыратын ауқымында мұғалімге бейімделуге арналған ғылыми-зерттеу қызметін дамыту болып табылады және жеке және кәсіби өзін-өзі дамытуға қызығушылықты жүзеге асыру.
Педагог іс-әрекетінің құрылымындағы компонент ретіндегі зерттеу іс-әрекетінің орны мен рөлін анықтау үшін «педагогикалық іс-әрекет» түсінігіне жүгініп, оның мәні мен құрылымын қарастыру қажет. Педагогикалық іс-әрекет деп оқу-тәрбие үдерісі субъектілерінің өзін-өзі дамытуға және өзін-өзі тәрбиелеуіне жағдай жасау қызметі түсініледі. Педагогикалық іс-әрекет – бұл А.Н.Леонтьевтің іс-әрекет теориясы бойынша әрқайсысының мақсаты, мотиві, іс-әрекеті және нәтижесі бар бірқатар әрекеттердің күрделі ұйымдастырылған жүйесі. Сонымен, педагогикалық іс-әрекеттің ерекшелігі оның көпфункционалдылығы болып табылады.