ЦИФРЛЫҚ КОНТЕНТТІ ӘІЗРЛЕУ ҮШІН ҚАЗАҚ БАЛАЛАР ФОЛЬКЛОРЫНЫҢ МАТЕРИАЛДАРЫН ТАЛДАУ ЖӘНЕ ІРІКТЕУ
##plugins.pubIds.doi.readerDisplayName##:
https://doi.org/10.48371/PEDS.2024.73.2.031Кілт сөздер:
фольклор, балалар фольклоры, қазақ балалар фольклоры, бүлдіршіндер, сандық анимациялық контент, сандық анимациялық контентті дамыту, білім беру әлеуеті, фольклорлық материалды талдау және таңдау, фольклорлық материалды талдау және іріктеуАннотация
Бұл мақалада бүлдіршіндердің сөйлеуін дамытуға бағытталған цифрлық анимациялық контентті дамыту үшін қазақ балалар фольклорынан алынған материалдарды талдау және іріктеу процесі ұсынылған. Мақаланың мақсаты - білім беру әлеуеті бар цифрлық анимациялық контентін әзірлеу үшін қазақ балалар фольклорынан алынған материалдарды талдау мен іріктеуде қолданылатын жүйелі тәсілді көрсету. Егжей-тегжейлі әдістемені қолдана отырып, қазақ балалар фольклорының екі шығармасының мысалын қолдана отырып, авторлар бұл процестің логикасын көрсетті: қазақ балалар фольклорының шығармалары олардың тәрбиелік әлеуетіне, тартымдылығына және жас балалардың мақсатты аудиториясына сәйкестігіне мұқият талданды. Авторлар әдебиетті зерттеу, эмпирикалық материалды түсіну, оны өңдеу, қазақ балалар фольклорының шығармаларын жан-жақты талдауды секілді әртүрлі аналитикалық зерттеу әдістерін қолданды. Нәтижесінде мақсатты аудиторияның жас ерекшеліктерін (1-3 жас) ескере отырып, тәрбиелік әлеуеті бар және жас балалардың сөйлеуін қалыптастыруға, сондай-ақ оларды халықтық дәстүрлер мен құндылықтар рухында тәрбиелеуге ықпал ететін 15 жұмыс, соның ішінде тақпақтар, жаңылтпаштар және санамақтар таңдалды. Бұл іріктеу процесі бүлдіршіндерге арналған білім беру әлеуеті бар цифрлық контент әзірлеудегі мәдени және лингвистикалық құндылықтардың маңыздылығын көрсетеді.