CASE STUDY НЕГІЗІНДЕ ЗАҢ САЛАСЫНДАҒЫ СТУДЕНТТЕРІНІҢ ШЕТТІЛДІ КӘСІБИ-БАҒЫТТЫ ҚҰЗЫРЕТІНІҢ ҚАЛЫПТАСТЫРЫЛУЫ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ
##plugins.pubIds.doi.readerDisplayName##:
https://doi.org/10.48371/PEDS.2020.58.3.009Кілт сөздер:
шет тілдерін оқыту, шет тілдерін оқыту білімі, шет тілдерін білім беру, кәсіби бағдарланған шет тілін оқыту, болашақ заңгерлер, кәсіби лингводидактика, кейс-стадиАннотация
Мақалада «болашақ заң мамандарының кәсіби бағдарланған шет тілін даярлау» ұғымын анықтау мәселесі қарастырылған, «шет тілін оқыту» түсінігі айқындалған, «шет тіліне білім беру» және «шет тілдерін оқыту» түсініктерінің дифференциациясы ашылған. Шет тілдерін оқыту мақсаты мен мазмұнын және болашақ заң мамандарының шет тілін оқыту ерекшеліктерін анықтайды. Кәсіби бағытталған шет тілін оқыту тұжырымдамасын ғалымдар өз салаларындағы кәсіби міндеттерді шешу үшін шетел тілінің кәсіби құзыреттілігін қалыптастыруға бағытталған шет тілдерін оқыту процесі ретінде талдайды және анықтайды. Мақалада болашақ заң мамандарын кәсіби- бағдарланған шетел тіліне оқытудың негізгі факторлары (когнитивті және ақпараттық, лингвистикалық, кәсіби, психолингвистикалық, мазмұндық және құрылымдық) енгізілген. Шет тілдік білім берудің жетекші рөлі жұмыс берушілерді жалдау стратегиясының негізгі талаптары ретінде қарастырылатын тиімді қарым-қатынастан, мәдени хабардарлықтан, жұмыс қабілеттілігінен және көптілді және көпмәдениетті топтарға бейімделуден және коммуникация құзыреттілігінен тұрады.