БІЛІМ БЕРУ ПРОЦЕСІНДЕ ГУМИНДІ ЗАТТАРДЫ ЗЕРТТЕУ НӘТИЖЕЛЕРІН ПАЙДАЛАНУ АРҚЫЛЫ СТУДЕНТТЕРДІҢ ҒЫЛЫМИ ҚҰЗЫРЕТТІЛІГІН ДАМЫТУ

Автор(лар)

  • Сайлаубай А.К. Kazakh National Women's Pedagogical University
  • Мехмед Тунчел

##plugins.pubIds.doi.readerDisplayName##:

https://doi.org/10.48371/PEDS.2024.74.3.001

Кілт сөздер:

іздестіру-зерттеу қызметі, құзыреттілік тәсіл, қалыптастыру, зерттеу құзыреттілігі, зерттеу қызметі, интеграция, гумин, зерттеу дағдылары

Аннотация

Мақалада студенттердің зерттеу құзыреттілігін қалыптастыру құралы ретінде гуминді қосылыстарды зерттеу қызметін қолдану талданады.

Зерттеудің алғышарттары-білім берудің объективті жүйелік құбылыстарының дамуына әкелетін бакалаврлар студенттерінің зерттеу құзыреттілігін анықтау. Бұл жұмыстағы зерттеу нәтижелері химиялық білім ұғымдар жүйесінде көрінетін объективті білім болып табылады. Зерттеу құзыреттілігінің анықтамасын түсіндіру үшін біз әртүрлі зерттеу әрекеттерін орындау арқылы химия пәнінен бакалавриат студенттерінің зерттеу дағдыларын қалыптастыруды қарастырамыз. Талдау және жалпылау негізінде бакалавриат студенттерінің зерттеу қызметі арқылы зерттеу құзыреттілігін қалыптастыру арасындағы байланыс анықталды. Жоғары білім беру процесінде бакалаврлар студенттерінің ғылыми қызметі жоспарланады, ал зерттеу құзыреттілігі оқытудың тиімді проблемалық әдістерімен қалыптасады.

Білім алушыларды дайындаудың құзыреттілік тәсілін енгізу технологиясы тәжірибеде жеткіліксіз зерттелген мәселелердің бірі болып табылады. Білім беру функцияларын табысты орындау үшін тұлғалық және кәсіби сипаттамалардың интегралды құрылымын құрайтын құзыреттерді қалыптастыру. Жоғары білім беру орындарында болашақ мамандардың зерттеу құзыреттілігін қалыптастыру маңызды мақсаттардың бірі болып табылады. Қоғамның дамуымен білім берудің негізгі бағыттары да өзгерді және соған сәйкес өз білімін жетілдіріп отыратын жоғары білімді үздік маман талап етеді.

Жүктеулер

Жарияланған

2024-09-30

Жоба

Раздел

Статьи