АҒЫЛШЫН ТІЛІ САБАҒЫНДА БАСТАУЫШ СЫНЫП ОҚУШЫЛАРЫНЫҢ ИНТЕЛЛЕКТУАЛДЫҚ ҚАБІЛЕТТЕРІН ДАМЫТУДАҒЫ ЗАМАНАУИ БІЛІМ БЕРУ ТЕХНОЛОГИЯЛАРЫНЫҢ ТИІМДІЛІГІ
##plugins.pubIds.doi.readerDisplayName##:
https://doi.org/10.48371/PEDS.2025.78.3.019Кілт сөздер:
білім беру технологиялары, бастауыш сынып, ағылшын тілі, педагогикалық процесс, интеллектуалдық дағдылар, когнитивтік даму, оқу нәтижелері, оқыту әдістеріАннотация
Бұл зерттеудің өзектілігі төртінші сыныпта ағылшын тілін оқыту үдерісіне заманауи білім беру технологияларын енгізу қажеттілігімен байланысты. Технологияның қарқынды дамуына байланысты білім беру бағдарламалары балаларды бастауыш мектептен бастап заманауи әлемге дайындауға бейімделуі керек. Бұл зерттеу жұмысының негізгі мақсаты – бастауыш сынып оқушыларына шет тілін оқытуда интеллектіні дамыту үшін заманауи білім беру технологияларын қолданудың тиімділігін теориялық және эксперименталды түрде көрсету. Бұл мақалада әдебиеттерді шолу және талдау, сондай-ақ бағалау, бақылау және эксперимент әдістері сияқты әдістер қолданылады. Бұл жұмыстың жаңашылдығы оның бастауыш сыныптарда ағылшын тілін оқытуда заманауи білім беру технологияларын пайдалануға ұмтылуында. Бұл зерттеудің айқын маңыздылығы ағылшын тілі сабағында заманауи білім беру технологиялары арқылы қарастырылған түрлі іс-әрекет түрлерін жүзеге асыру бастауыш сынып оқушыларының танымдық дамуын ынталандыруы мүмкін. Бұдан басқа, нәтижелер бұл технологиялардың студенттердің белсенділігін арттыруға, бірлескен оқуға ықпал етуге және сараланған оқытуды қолдауға, осылайша әртүрлі оқу стильдері мен қажеттіліктерін қанағаттандыруға болатынын көрсетеді. Бұл әдіс білім беру тәжірибесін байытып қана қоймайды, сонымен қатар студенттерді болашақ оқу ізденісі үшін маңызды дағдылармен жабдықтайды. Сайып келгенде, бұл зерттеу бастауыш тілдегі білім берудегі болашақ зерттеулер мен практикалық қолданулар үшін негіз құра отырып, білім берудегі инновациялар туралы жалғасып жатқан дискурсқа үлес қосуды көздейді.