ТАБИҒАТТЫ ҚОРҒАУ ШАРАЛАРЫ ӘРЕКЕТІНДЕ МЕКТЕПТЕГІ ОҚУШЫЛАРДЫҢ ҚАРЖЫЛЫҚ САУАТТЫЛЫҒЫН АРТТЫРУДАҒЫ ТӘРБИЕ ЖҰМЫСЫНЫҢ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ

Автор(лар)

  • Курсабаев М.К. Abai university
  • Сайдахметов Б.С.
  • Cержанулы Б. КазНПУ имени Абая

##plugins.pubIds.doi.readerDisplayName##:

https://doi.org/10.48371/PEDS.2025.77.2.037%20%20%20%20%20

Кілт сөздер:

тәрбие технологиялары, оқушылардың қаржы сауаттылығы, жасыл экономика, органикалық қалдықтар, кәсіпкерлік қауымдастықтар, экологиялық тәрбие, оқу-тәжірибелік алаңдар, агробиологиялық парк, гарбология

Аннотация

Соңғы жылдары жаһандық (глобалдық) климаттық жылыну салдарынан пайда бола бастаған табиғи катаклизмдердің алдын алуға бағытталған айтулы шаралардың біріне табиғаты қорғау және қоршаған ортаға зиян келтірмейтін «Green Technology» жетістіктеріне негізделген тәрбие жұмыстарын жүргізу  - мектептегі оқу-тәжірибелік алаңдарда шағын шаруашылық нысандарын (гүлзарлар, жылыжайлар, органикалық қалдықтарды өңдеу, Micro Green және vermicompost технологиялары, көшеттер отырғызу, биогумус өнімдері) ашудың жас ұрпақтың ерте жастан қаржылық сауаттылық ілкімділігінің артуына ұйытқы болатыны аталмыш мақалада көрініс тапқан. Жас  ұрпақты мектеп табалдырығынан бастап табиғат пен жер ресурстарын қорғау барысында рационалды пайдалануға баулудың көзі мен алға қойған мақсатқа жетудің жолы – баланың алдын ала жоспарланған, ғаламдық цифрлық трансформация мен Artificial Intelligence жағдайындағы білім жүйесіндегі озық жаңалықтар негізінде қаржы сауаттылығын үйрену өнеріне тартудағы жалпы орта білім беретін мекемелердегі тәрбие жұмыстарының ерекшеліктерін белгілеу зерттеу жұмысының басты мәселесі болып табылады.

Елімізде тәрбие жұмысын ұйымдастыруға арналған мемлекеттік және авторлық бағдарламаларды игіліктенуде заманауи мектеп оқушыларының жаратылыстану және басқа  бағыттар бойынша алған білімдерін оқу-тәрбие, балалар мен жасөспірімдердің қоғамдық ұйымдары, өзін-өзі басқару мен лидерлік әлеуметтік топтар, инклюзивті білім беру ресурстары, ана-аналар қоғамы, кәсіпкерлер қауымдастығы, қаржы-инвестициялық мекемелер, сондай-ақ білім мекемелері жанындағы оқу-тәжірибелік алаңдарда барынша қолдана білуде, олардың қаржы сауаттылығы туралы қосымша білім алуына мүмкіндіктер туғызу, көтеріліп отырған тақырыптың маңызды бір өзегі екенін байқатады.  Демек, мектеп оқушыларының қаржылық сауаттылығын арттыруда, оларды қоршаған ортаны қорғау мен сақтау шараларына қатыстыра отырып, тәрбие жұмыстарын жүйелі жоспарлау көздеген мақсатқа жетудің педагогикалық шешімі болмақ.

Жүктеулер

Жарияланған

2025-06-27

Жоба

Раздел

Мақалалар/Статьи/Articles