ҚАЗАҚСТАНДА ДУАЛДЫҚ БІЛІМ БЕРУ ЖҮЙЕСІН ЖҮЗЕГЕ АСЫРУ

Автор(лар)

  • Хорғасбай Е.Т. КазНПУ имени Абая
  • Жусупбекова Н.С.
  • Секерова Т.М.
  • Утемисова А.Ж.

##plugins.pubIds.doi.readerDisplayName##:

https://doi.org/10.48371/PEDS.2025.76.1.011

Кілт сөздер:

дуальді оқыту, оқытудағы ықпалдастық, білікті мамандар, бәсекеге қабілеттілік, түлектерді жұмысқа орналастыру, практикалық оқыту, дуальді оқыту бойынша ережелер, дуальді оқытудың жол картасы

Аннотация

Мақалада дуальды білім беру жүйесін ұйымдастыру және енгізу, білікті мамандарды даярлау сапасын арттыру, сондай-ақ Қазақстанда дуальды оқытуды енгізу мәселелері қарастырылған. Сонымен қатар, мақалада шетелдік жоғары оқу орындарының тәжірибесі, сондай-ақ кәсіби оқыту аясында дуальды оқытуды енгізудің педагогикалық аспектілері, тетіктері ашылған.

Бұл ретте авторлар атындағы ҚазҰПУ-да дуальды оқыту жүйесін енгізу тәжірибесін зерттеді. Абай, оқудан үзіліссіз практика жүргізу, сонымен қатар 3-4 курс студенттерін дуальді жүйе бойынша оқыту.

Дуальды жүйенің негізгі идеяларының бірі – мамандардың қажетті білім, білік, дағдыларды меңгеруіне және практикалық дағдылар мен дағдыларды меңгеруге мүмкіндік беретін теориялық және практикалық дайындығын үйлестіру. Бұл ретте магистратураны дайындаудың теориялық бөлігі білім беру ұйымының базасында, ал практикалық бөлігі өндірісте жүзеге асырылады.

Түлектердің бәсекеге қабілетті тұлға ретінде қалыптасуына білім беру бағдарламаларының мазмұнын еңбек нарығының қажеттіліктерін қанағаттандыру үшін жаңарту және жоғары білім беру жүйесінде дуальды оқытуды енгізу арқылы қол жеткізуге болады.

Оқу орнындағы оқу кезеңдерінің өндірістік практика кезеңдерімен үйлесуі, яғни университеттегі дәстүрлі сабақтармен қатар студенттер нақты кәсіпорында жұмыс істейді немесе тәжірибеден өтеді, онда практикалық тәжірибе алады. Осылайша, жаһандық және аймақтық үрдістерді ескере отырып, серіктес жұмыс берушілері бар университеттер еңбек нарығының нақты қажеттіліктерін ескере отырып, жоғары білікті кадрларды дайындай алады.

Жүктеулер

Жарияланған

2025-04-01

Жоба

Раздел

Мақалалар/Статьи/Articles