БОЛАШАҚ МАМАНДАРДЫ БАСТАУЫШ СЫНЫП ОҚУШЫЛАРЫ АРАСЫНДА ҚАРЫМ-ҚАТЫНАС МӘДЕНИЕТІН ҚАЛЫПТАСТЫРУҒА ДАЯРЛАУ

Автор(лар)

  • Шарипходжаева Ж. КазНПУ им Абая
  • Астемес Г.
  • Искакова Л.

##plugins.pubIds.doi.readerDisplayName##:

https://doi.org/10.48371/PEDS.2024.75.4.035

Кілт сөздер:

тұлғааралық қарым-қатынас мәдениеті,, сыныптан тыс жұмыстар, мәдениетті қалыптастыру, коммуникативтік дағдылар, оқыту әдістемесі, бастауыш сынып оқушылары, болашақ мамандар, даярлау

Аннотация

Мақалада болашақ мамандарды кіші мектеп жасындағы оқушылардың қарым-қатынас мәдениетін қалыптастыруға дайындау мәселелері қарастырылады. Оқыту

әдістері мен тәсілдерінің негізгі аспектілері, сондай-ақ кіші мектеп жасындағы балалардың коммуникативтік дағдыларын дамытуға бағытталған тәсілдер талқыланады. Сонымен қатар, жалпы білім беру мен тәрбие жұмыстарының ажырамас бөлігі ретінде қарым-қатынас мәдениетінің маңыздылығы қарастырылып, тұлғааралық қарым-қатынас мәдениетін қалыптастыру шарттары аясында балалардың өзара іс-қимылының ғылыми зерттеулерінің нәтижелері ұсынылады. Эксперименттік бөлімде осы әрекеттің үдерісінде және оның нәтижесінде негізгі көрсеткіштер келтірілген.

Коммуникативтік дағдыларды дамыту – кіші мектеп жасындағы оқушылардың жан-жақты дамуы үшін қажет бастауыш білім берудің маңызды құрамдас бөлігі болып табылады. Бұл мақалада бастауыш білім беру аясында қарым-қатынас мәдениетін қалыптастыруға бағытталған болашақ мамандарды даярлау мәселелері зерттеледі. Педагогикалық технологияларды, психологиялық түсініктерді және практикалық әдістемелерді интеграциялау қажеттілігіне баса назар аударылады. Зерттеу кіші мектеп жасындағы оқушылардың тиімді қарым-қатынас дағдыларын дамыту үшін интерактивті оқу ортасын, заманауи білім беру технологияларын және әлеуметтік-эмоциялық оқытуды пайдаланудың маңыздылығын көрсетеді. Интеграциялық көзқарас негізінде мұғалімдердің коммуникативтік құзыреттілікті қалыптастырудағы шешуші рөлін атап өте отырып, бұл дағдылардың балалардың болашақтағы тұлғааралық қарым-қатынастары мен әлеуметтік қатысуына берік негіз қалайтыны көрсетіледі. Зерттеу нәтижелері мұғалімдерге бағытталған кәсіби даму бағдарламалары мен тұрақты қолдаудың осы мақсаттарға жетуде маңызды екенін дәлелдейді.

Сонымен қатар, мақалада бастауыш сынып оқушыларының қарым-қатынас мәдениетінің қалыптасуын зерттеп, мұғалімдерді даярлаудың маңызды рөлі атап өтіледі. Эксперимент барысында ойынға негізделген оқыту, интерактивті сабақтар, коммуникативті жаттығулар, жағымды эмоционалды атмосфераны құру сияқты әдістер талданады. 10 оқытушы мен бастауыш сынып оқушыларының арасында жүргізілген гипотетикалық сауалнама оқытудың ойын түрлерін ең тиімді деп бағалады (40%), одан кейін интерактивті сабақтар (30%), коммуникативті жаттығулар (20%) және эмоционалды атмосфераны құру (10%) жайы көрсетілген пайыздың көрсеткішпен анықталды.

Жүктеулер

Жарияланған

2024-12-30

Жоба

Раздел

Статьи