ФОЛЬКЛОР ЖАНРЛАРЫН ОҚЫТУДА ИННОВАЦИЯЛЫҚ ТӘСІЛДЕР АРҚЫЛЫ ОРТА МЕКТЕП ОҚУШЫЛАРЫНЫҢ ШЫҒАРМАШЫЛЫҚ ОЙЛАУ ҚАБІЛЕТТЕРІН ДАМЫТУ
##plugins.pubIds.doi.readerDisplayName##:
https://doi.org/10.48371/PEDS.2025.78.3.029%20Кілт сөздер:
фольклор жанрлары, шығармашылық ойлау, TRIZ технологиялары, интерактивті әдістер, кейс-тәсіл, орта мектеп оқушылары, инновациялық әдістер, мәдени мұраАннотация
Мақалада орта мектеп оқушыларының шығармашылық ойлау қабілеттерін дамытудағы фольклор жанрларын оқытуда қолданылатын инновациялық әдістердің рөлі қарастырылады. Фольклор шығармалары мәдени дәстүрлерді түсінуге және шығармашылық ойлау дағдыларын қалыптастыруға ықпал етеді. Зерттеу мақсаты – орта мектеп оқушыларының шығармашылық қабілеттерін дамыту үшін фольклорды оқытудың инновациялық тәсілдерінің әсерін анықтау. Жұмыстың ғылыми маңыздылығы фольклорды оқытудың шығармашылықты арттыруға ықпал ететін тиімді әдістерін көрсетуде. Практикалық маңызы – алынған нәтижелерді мектептегі әдебиет сабақтарында қолдану мүмкіндігі. Зерттеу барысында TRIZ әдістері, интерактивті технологиялар және кейс-тәсілдер қолданылды. Экспериментке 60 оқушы қатысты, олар бақылау және эксперименттік топтарға бөлінді. Эксперимент нәтижелері инновациялық әдістердің, әсіресе TRIZ технологияларының, оқушылардың шығармашылық ойлау қабілеттерін айтарлықтай арттырғанын көрсетті. Тест нәтижелері оқушылардың шығармашылық, қанағаттану және белсенділік деңгейлерінің жоғарылағанын растады. Фольклорды оқытуда қолданылатын инновациялық тәсілдер оқушылардың шығармашылық қабілеттерін дамытуда маңызды рөл атқарады. Бұл тәсілдер оқушылардың мәдени мұраға қызығушылығын арттырып, олардың сыни ойлау және әлеуметтік дағдыларын жетілдіруге ықпал етеді. Бұл зерттеу шығармашылық ойлауды дамытудың жаңа жолдарын ұсынып, заманауи білім беру жүйесіне елеулі үлес қосады. Жұмыс нәтижелері мектеп бағдарламасына инновациялық әдістерді енгізу арқылы оқушылардың шығармашылық қабілеттерін дамытуды жақсарту үшін қолданылуы мүмкін.