АҚПАРАТТЫҚ КОММУНИКАЦИЯЛЫҚ ТЕХНОЛОГИЯНЫ ОҚЫТУШЫЛАРДЫҢ ҚАБЫЛДАУЫ МЕН ТІЛДІК БІЛІМ БЕРУДЕ НАҚТЫ ПАЙДАЛАНУЫНЫҢ АРАСЫНДАҒЫ АЛШАҚТЫҚТЫ ЗЕРТТЕУ

Автор(лар)

  • Ерсултанова Г.Т. al-Farabi KazNU
  • Ногайбаева А.А.
  • Агабекова Б.Н.

##plugins.pubIds.doi.readerDisplayName##:

https://doi.org/10.48371/PEDS.2024.75.4.022

Кілт сөздер:

оқытушының қабылдауы, білім берушінің көзқарастары,, технология,, ағылшын тілі шет тілі ретінде, ақпараттық коммуникациялық технологиялар, тіл үйрету, оқу тәжірибесі, оқытушының қабылдауы, білім берушінің көзқарастары, технология, ағылшын тілі шет тілі ретінде, ақпараттық коммуникациялық технологиялар, тіл үйрету және оқу тәжірибесі

Аннотация

Оқытушылардың ақпараттық-коммуникациялық технологияларды (АКТ) қолдануға деген көзқарастары мен сенімдері, оларды тілдерді оқыту үрдісіне ендіру процесіне елеулі әсер етеді. Керісінше, жеке адамдар ұстанатын идеологиялар немесе көзқарастар ақпараттық коммуникациялық технологияны қабылдау мен пайдалануды жеңілдетуге немесе кедергі жасауға айтарлықтай әсер етуі мүмкін. Ағылшын тілін оқытуда ақпараттық коммуникация технология құралдарын қолдану кең таралған және әр түрлі мақсатта қолданылады. Осыған қарамастан, ағылшын тілі шет тілі (EFL) ретіндегі оқытушылардың сенімдері мен перспективалары осы қолданбаның маңыздылығын күшейтуде немесе әлсіретуде шешуші рөл атқарады. Ақпараттық коммуникациялық технологиялар сияқты инновациялық технологиялық құралдарды білім беру тәжірибесіне енгізу оқытушылардың белсенділігіне байланысты болады. Білім беру реформаларының табыстылығы мен оқытушылардың жаңа технологияларға бейімделу қабілеті арасындағы байланыс оқытушылардың студенттердің оқу нәтижелерін барынша арттыруға деген көзқарасын өзгерту қажеттілігін көрсетеді. «Теория-контекст-сипаттамалар-әдіснама» шеңберін пайдалана отырып жүйелі әдебиеттерге шолу жүргізілді, соңғы  жарияланған оқытушылардың ақпараттық коммуникациялық технологияны қолдану туралы түсініктері мен олардың тілдерді оқыту мен 10-15 жас аралығында оқытуда ақпараттық коммуникациялық технологияны нақты пайдалануы арасындағы байланыс туралы 79 эмпирикалық зерттеулер қамтылды. Мақалада оқытушылардың ақпараттық коммуникациялық технологияны қолдану туралы түсініктері мен олардың тілді оқыту мен үйретуде оларды нақты пайдалануы арасындағы корреляция көрсетілген. Сонымен қатар, ол оқытушылардың ақпараттық коммуникациялық технологияны қолдануды қабылдауына әсер ететін факторларды зерттейді.

Жүктеулер

Жарияланған

2024-12-30

Жоба

Раздел

Статьи