МӘДЕНИ АСПЕКТІЛЕР ЖӘНЕ ИННОВАЦИЯЛЫҚ ТЕХНОЛОГИЯЛАР: MONDLY VR-ДІҢ ТІЛ ҮЙРЕНУГЕ ӘСЕРІ
##plugins.pubIds.doi.readerDisplayName##:
https://doi.org/10.48371/PEDS.2024.75.4.025Кілт сөздер:
виртуалды шындық, шет тілін үйрену, студенттердің мотивациясы, мәдени контекст, квази-эксперименттік зерттеу, сөздік қорын жетілдіру, фокус-топтар, Mondly VRАннотация
Бұл зерттеу Mondly VR бағдарламасының шет тілін үйренуге және студенттердің әртүрлі мәдени контексттердегі мотивациясына әсерін бағалауға арналған. Бірінші кезең аясында квазиэксперименттік зерттеу алдын ала және кейінгі сынақтарды, сондай-ақ бақылау тобын пайдалана отырып жүргізілді. Қатысушылар екінші шет тілін оқып жатқан 34 студент болды. Нәтижелер дәстүрлі оқыту әдістерімен салыстырғанда Mondly VR қолданатын студенттердің сөздік қорының айтарлықтай жақсарғанын көрсетті. Зерттеудің екінші кезеңінде Қазақстан, Қырғызстан, Таиланд студенттерінен тұратын үш фокус-топ ұйымдастырылды. Қатысушылар Mondly VR-дің олардың мотивациясына, қарым-қатынасқа деген сенімділігіне және оқу процесінен қанағаттану әсерін талқылады. Талқылаудың негізгі тақырыптары оқуға қатысу, мансаптық перспективалар, әлеуметтік байланыстар, тілді іс жүзінде қолдану болды. Деректерді талдау мәдени контекстке байланысты VR қабылдаудың жалпы және бірегей аспектілерін анықтады. Жалпы, зерттеу нәтижелері виртуалды шындықтың тілді оқытудағы тиімді құрал ретіндегі әлеуетін, сондай-ақ білім беру әдістерін оңтайландыру үшін мәдени факторларды ескеру қажеттілігін көрсетеді. Нәтижелер Mondly VR сияқты технологиялардың интеграциясы тілді меңгеруді жақсартып қана қоймай, сонымен қатар интерактивті және жағымды оқу ортасын құра алатынын көрсетеді.