БОЛАШАҚ МАМАНДЫҢ КОММУНИКАТИВТІК КӨШБАСШЫ ҚҰЗЫРЕТТІЛІГІН ДАМЫТУ ӘДІСТЕМЕСІ

Автор(лар)

  • Нургали С. Military institute
  • Карменбаева Ж.
  • Турсынбайкызы М.
  • Атемова К.

##plugins.pubIds.doi.readerDisplayName##:

https://doi.org/10.48371/PEDS.2024.75.4.017

Кілт сөздер:

ағылшын тілі мұғалімдері, коммуникативтік, көшбасшылық, құзыреттілік, интерактивті әдіс, заманауи шетел тілі, мәдениетаралық қарым-қатынас, рөлдік ойын

Аннотация

Болашақ мамандардың коммуникативті көшбасшылық құзыреттілігін дамыту әртүрлі кәсіби ортада тиімді көшбасшылық дағдыларды қалыптастыру үшін маңызды. Бұл мақалада болашақ мамандардың коммуникативті көшбасшылық құзыреттілігін дамыту әдістемесі зерттеледі, оның кәсіби және ұйымдық контексттерде табысты ынтымақтастықты қамтамасыз етудегі, проблемаларды шешудегі және жанжалдарды шешудегі маңыздылығына баса назар аударылады. Зерттеу тұлғааралық және ұйымдастырушылық қарым-қатынас дағдыларын жақсартуға арналған коммуникациялық теорияларды, көшбасшылық стратегияларды және практикалық жаттығуларды біріктіруге бағытталған.

Әдістеме теориялық нұсқауды практикалық қолданумен біріктіретін көп өлшемді тәсілді қамтиды. Ол оқытудың интерактивті әдістерін қолдануды қамтиды, мысалы, жағдайлық есептер, рөлдік ойындар, топтық талқылаулар және белсенді қатысуға және өзін-өзі рефлексиялауға ынталандыратын көшбасшылық модельдеу. Сонымен қатар, эмоционалды интеллект пен сыни ойлау қабілеттерін дамыту тренингке енгізіліп, болашақ мамандар күрделі көшбасшылық міндеттерді шешуге дайын болуын қамтамасыз етеді. Тиімді коммуникативті көшбасшылықтың негізгі құрамдас бөліктері ретінде мәдениетаралық коммуникацияға, бейімделуге және этикалық шешім қабылдауға ерекше назар аударылады.

Студенттердің коммуникативті көшбасшылық дағдыларын дамытудағы ілгерілеуін бақылау үшін өзара және өзін-өзі бағалау, сондай-ақ тәлімгерлердің кері байланысы сияқты бағалау құралдары қолданылады. Нақты әлемдегі көшбасшылық сценарийлері мен кәсіби тағылымдамалардың интеграциясы студенттерге практикалық құнды тәжірибені қамтамасыз ете отырып, теория мен практика арасындағы алшақтықты одан әрі кеңейтеді.

Бұл әдістеме білікті коммуникаторлар ғана емес, сонымен қатар динамикалық кәсіби жағдайларда командаларға әсер етуге және шабыттандыруға дайын қабілетті көшбасшылар болатын болашақ мамандарды қалыптастыруға бағытталған. Коммуникативті және көшбасшылық қабілеттердің жан-жақты дамуына назар аудара отырып, әдістеме заманауи жұмыс орнының қиыншылықтарын шарлай алатын және ұйымдық табысқа жете алатын жан-жақты, тиімді көшбасшыларды тәрбиелеуге тырысады. Мақала осындай тәсілдің болашақ мамандардың жалпы кәсіби дамуына әлеуетті әсерін және оның бірлескен және инновациялық жұмыс ортасын құруға қосқан үлесін талқылау арқылы аяқталады.

Жүктеулер

Жарияланған

2024-12-30

Жоба

Раздел

Статьи