ТАБИҒАТТЫ ПАЙДАЛАНУДЫ ОҚЫТУДА ҚОЛДАНЫЛАТЫН ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ӘДІСТЕРДІҢ ТИІМДІЛІГІН БАҒАЛАУ

Автор(лар)

  • Абдрахимова А.О. КазНПУ имени Абая
  • Боранкулова Д.М.

##plugins.pubIds.doi.readerDisplayName##:

https://doi.org/10.48371/PEDS.2025.77.2.030%20%20%20

Кілт сөздер:

педагогикалық әдістер, оқытудағы инновациялық тәсілдер, оқытудың тиімділігін бағалау, оқу бағдарламаларын әзірлеу, сандық білім беру ресурстары, экологиялық білім беру, экологиялық сауаттылық, табиғатты тұрақты пайдалану

Аннотация

Бұл мақалада мектептегі география пәні аясында табиғатты пайдалануды оқытуда қолданылатын педагогикалық әдістердің оқушылар үшін тиімділігін анықтау қарастырылады. Себебі, қазіргі таңда оқушылардың экологиялық санасын және қоршаған ортаға жауапкершілікпен қарауын қалыптастыруға ерекше назар аударылады. Қазіргі қоғам көптеген экологиялық қиындықтарға тап болуда, бұл табиғи ресурстарды ұтымды пайдалануға және Тұрақты дамуды қолдауға қабілетті экологиялық сауатты ұрпақты қалыптастыруды талап етеді. Зерттеудің мақсаты – оқушылардың табиғатты пайдалану және олардың экологиялық санасын қалыптастыру туралы білім деңгейін арттыруға ықпал ететін ең тиімді әдістемелік тәсілдер мен педагогикалық технологияларды анықтау. Зерттеу аясында мектеп географиясында табиғатты пайдалануды оқытудың қолданыстағы білім беру әдістемелері талданды. Оқушыларға сауалнамалар мен тестілеу, сондай-ақ география мұғалімдерімен осы тақырып бойынша пікірлері мен тәжірибелерін анықтау үшін сұхбат жүргізілді. Оқытудың интерактивті әдістерін қолдану, жобалау және зерттеу жұмыстарын енгізу және білім беру процесінде сыныптан тыс жұмыстардың рөлі сияқты аспектілерге назар аударылды. Зерттеу нәтижелері проблемалық оқыту, кейс-стади сияқты заманауи педагогикалық технологияларды қолдану және цифрлық білім беру ресурстарын пайдалану оқушылардың табиғатты пайдалануды зерттеуге деген қызығушылығын айтарлықтай арттыратынын және материалды тереңірек игеруге ықпал ететінін көрсетті. Сонымен қатар, мектеп оқушыларын экологиялық жобалар мен акциялармен байланысты практикалық іс-шараларға тарту олардың тұрақты экологиялық санасы мен қоршаған ортаға жауапкершілігін қалыптастыруға көмектеседі. Алынған мәліметтер негізінде педагогтарға табиғатты пайдалануды оқыту әдістемелерін жақсарту бойынша ұсыныстар әзірленді. Қорытындылай келе, экологиялық сауатты азаматтарды оқыту мен тәрбиелеудің максималды тиімділігіне қол жеткізу үшін теориялық білімді де, практикалық қызметті де қамтитын экологиялық білімге кешенді көзқарастың маңыздылығы атап өтіледі.

Жүктеулер

Жарияланған

2025-06-27

Жоба

Раздел

Мақалалар/Статьи/Articles