ЖАСАНДЫ ИНТЕЛЛЕКТТІ ҚОЛДАНУ АРҚЫЛЫ БОЛАШАҚ АҒЫЛШЫН ТІЛІ МҰҒАЛІМДЕРІНІҢ ӨЗДІГІНЕН ОҚУ ДАҒДЫСЫН ЖЕТІЛДІРУ ЖОБАСЫНЫҢ ӘДІСІ
##plugins.pubIds.doi.readerDisplayName##:
https://doi.org/10.48371/PEDS.2025.78.3.021Кілт сөздер:
жасанды интеллект элементтері бар жобалық әдіс, ағылшын тілін шет тілі ретінде оқыту, мәдениетаралық коммуникация, оқушының автономиясы, болашақ ағылшын тілі мұғалімдері, автономдық оқыту,, өзіндік басқарылатын оқу, білім берудегі цифрлық құралдарАннотация
Зерттеу ағылшын тілін шет тілі ретінде меңгеру барысында болашақ мұғалімдердің автономдық қатысуын дамытудағы жобалық әдістің тиімділігін зерттеп, инновациялық педагогикалық стратегияларды айқындайды. Зерттеудің мақсаты — университеттің 2-курс студенттерінің автономдық жұмысын ұйымдастыру барысында жасанды интеллект элементтері бар жобалық әдісті қолданудың теориялық негізін әзірлеу және технологияның оқу процесіндегі тиімділігін анықтау. Зерттеу әдістері ретінде әдебиеттерді шолу, эксперименттік зерттеулер, сапалық және сандық зерттеулер, сондай-ақ әрекеттік зерттеу қолданылды. Ғылыми жаңашылдығы – жасанды интеллект негізіндегі құралдарды қолдана отырып, жобалық әрекеттерді енгізу студенттер арасында өз бетімен оқуға бейімділікті дамытады, бұл олардың тіл меңгеру жолындағы жауапкершілікті өз мойнына алуына мүмкіндік береді. Бұл әдіс тек тілдік құзыреттілікті арттырып қана қоймай, сонымен бірге 21-ғасырдың сыни ойлау, цифрлық және мәселелерді шешу дағдылары, сондай-ақ жаһандық байланыстардың күрделілігін игеруге қажетті ынтымақтастық қабілеттері сияқты маңызды дағдыларды қалыптастырады. Зерттеудің теориялық және практикалық маңыздылығы – жасанды интеллект элементтері бар жобалық әдісті қолданудың негізділігін дәлелдеуінде. Нәтижелер шет тілін оқу барысында көктемгі семестрде автономдық жұмыс, рефлексивті ойлау және өзін-өзі бағалау қабілеттерінің дамығанын көрсетеді. Сонымен қатар, материал «Шетел тілі: екі шет тілі» мамандығының студенттеріне және орта мектеп мұғалімдеріне пайдалы болуы мүмкін.