МОБИЛЬДІ ҚОСЫМШАЛАР ЖӘНЕ ОНЛАЙН ПЛАТФОРМАЛАР АРҚЫЛЫ ГЕЙМИФИКАЦИЯНЫҢ СӨЗДІК ҮЙРЕНУГЕ ӘСЕРІ
##plugins.pubIds.doi.readerDisplayName##:
https://doi.org/10.48371/PEDS.2025.78.3.025Кілт сөздер:
мобильді құралдар, цифрлық платформалар, MALL, геймификация,, мобильді оқыту, сөздік қорын меңгеру, жасанды интеллект, мотивацияАннотация
Мобильді геймификацияның оқушылардың есте сақтау және сөздік қорын молайтудағы тиімділігі оны маңызды зерттеу тақырыбына айналдырды. Дәстүрлі лексиканы оқыту әдістері көбінесе сөздерді және жаттығуларды есте сақтауға негізделеді, ал геймификацияланған тәсілдер оқу тиімділігін арттыру үшін көшбасшылар тақтасы, викториналар, марапаттар және ұпайлар сияқты интерактивті компоненттерді пайдаланады. Бұл зерттеу мобильді оқыту арналарының артықшылықтары мен кемшіліктерін зерттеуге және геймификацияланған сөздік дамыту әдістерінің сөздік оқытудың дәстүрлі әдістеріне қалай сәйкес келетінін бағалауға, сондай-ақ ең әсерлі геймификация элементтерін анықтауға бағытталған.
Зерттеуде онлайн сауалнама платформасын (Google Forms) пайдалана отырып, 50 студент арасында сауалнама жүргізді. Әртүрлі платформалар мен ойын механикасының сөздік оқуға және студенттердің мотивациясына әсерін зерттеу үшін сандық деректерді жинау әдістері мен салыстыру әдістері қолданылды.
Әртүрлі платформалар мен ойын механикасының сөздік қорын меңгеруіне және оқушылардың мотивациясына қалай әсер ететінін анықтау үшін сандық деректерді жинау және салыстырмалы талдау әдістері қолданылды.
Геймификация платформаларын салыстыруда Quizlet жақсы жұмыс атқаратындығын көрсетті, себебі ол бәсекеге қабілетті элементтерді және қайталанатын оқытуды пайдаланады, Duolingo және Memrise бейімделген оқытуды жүзеге асыру үшін жасанды интеллектті пайдаланады, Kahoot! және Wordwall сыныпта пайдалану оңай, ал LingQ контекстік лексиканы оқытуға назар аударғанымен, геймификация мүмкіндіктері жоқ.
Ойын механикасы сөздік қорды меңгеруге қалай әсер ететінін көрсете отырып, бұл зерттеу білім беру технологиялары мен геймификация салаларын алға жылжытады. Зерттеу нәтижелері геймификация мен құрылымдық оқытуды біріктіру арқылы қызығушылық пен тілді терең түсінуді теңестіретін ең жақсы тәсілді ұсынады.