ТІЛДІК ЕМЕС ЖОҒАРЫ ОҚУ ОРЫНДАРЫНДА ШЕТ ТІЛІН КЕЙС-ӘДІСІ БОЙЫНША ОҚЫТУ ТЕХНОЛОГИЯСЫ
##plugins.pubIds.doi.readerDisplayName##:
https://doi.org/10.48371/PEDS.2020.58.3.016Кілт сөздер:
Кейс әдісі, шет тілі, нақты жағдайлар әдісі, кәсіби құзыреттілік, проблемалық оқытуАннотация
Мақалада тілдік емес жоғары оқу орындарындағы шет тілі сабақтарында “кейс- әдісті” белсенді оқыту әдісін қолдану мүмкіндігі қарастырылады; кейстерді шешу кезеңдері келтіріледі; осы әдісті қолданудың тиімділігі негізделеді. Сонымен қатар, бұл мақалада тілдік емес мамандықтар студенттерінің коммуникативтік құзыреттілігін дамыту процесінде кейс-әдісті қолдану мәселесі талданады. Зерттеудің мақсаты кейс- сметодтың қойылған мәселені ауызша талқылау дағдыларын дамытып қана қоймай, шет тілінде оқу дағдыларын жақсартуға көмектесетін әдіс ретіндегі рөлін сапалы талдау болып табылады. Мақалада ағылшын тілін арнайы мақсаттар үшін оқытуда (ESP) мәтіндік материал көзі ретінде электрондық ресурстарды пайдалану қажеттілігі дәлелденді. Ұсынылған зерттеу белгілі бір кәсіби контекст аясында құрылған және тілді меңгеру деңгейі мен студенттердің кәсіби дайындығын ескере отырып ұйымдастырылған кейс-әдістің практикалық және зерттеу аспектілерін ашады. “Кейс-әдіс” студенттердің оқуға деген қызығушылығын және жағымды уәждемесін қалыптастыруға бағытталған, кәсіби қызметтің білімі мен тәжірибесін өз бетінше алуын ынталандырады. Сонымен қатар, бұл мақала студенттердің шектеулі уақыт кезеңінде қысқаша ақпаратты қолдана отырып, бірыңғай проблемалық аймақта топтарда жұмыс істеу қабілетін зерттейді және проблемалық оқыту принциптерін әзірлеуді талдайды. Осы шарттарды сақтай отырып, шет тілі сабақтарындағы іс әдісінің тиімділігі даусыз деп айтуға болады, өйткені, біріншіден, бұл әдіс күрделі және сөйлеу әрекетінің барлық түрлерін қамтиды: оқу, сөйлеу, жазу, тыңдау.
Жүктеулер
Жарияланған
Нұсқалар
- 2024-11-24 (2)
- 2021-05-19 (1)