РЕФЛЕКСИВТІ КҮНДЕЛІК БОЛАШАҚ ШЕТЕЛ ТІЛІ МҰҒАЛІМІНІҢ РЕФЛЕКСИВТІК ҚҰЗІРЕТТІЛІГІН ҚАЛЫПТАСТЫРУ ҚҰРАЛЫ РЕТІНДЕ
##plugins.pubIds.doi.readerDisplayName##:
https://doi.org/10.48371/PEDS.2022.66.3.001Кілт сөздер:
рефлексия, болашақ шетел тілі мұғалімі, рефлексивті күнделік, өзін-өзі дамыту, өзін-өзі ұйымдастыру, өзін-өзі жетілдіру, өзін-өзі реттеу, рефлексивті құзыреттілікАннотация
Мақалада болашақ шетел тілі мұғалімінің жоғары оқу орнында рефлексивті құзыреттілігін қалыптастырумен байланысты. ЖОО студентінің кәсіби тәжірибесін қалыптастырудағы рефлексияның маңыздылығы ашылады және оның тиімді дамуы үшін қажетті рефлексивті іс-әрекеттер сипатталады, студенттің жұмысын рефлексивті талдауды ұйымдастырудың тәсілдері қарастырылады. Болашақ шетел тілі мұғалімінің рефлексивті құзыреттілігін қалыптастыру қажеттілігіне назар аудара отырып, мақала авторы арнайы курстың рефлексивті әлеуетін ашады. Мақалада «Рефлексивті күнделік» сипаттамасына ерекше назар аударылады. Басылым теориялық және әдіснамалық және практикалық сипатта болады. Онда рефлексиялық күнделіктің мазмұны мен құрылымын жобалау тәжірибесі ұсынылған. Рефлексивті күнделік болашақ шетел тілі мұғалімін даярлауда «Рефлексивті практикум» арнайы курсы барысында сәтті пайдаланылуы мүмкін. Ұсынылған рефлексиялық күнделік студенттердің рефлексивті дағдыларын қалыптастыру құралы ретінде жүзеге асырылады. Рефлексивті күнделіктің құрылымдық құрылымы мен мазмұны ашылды, күнделікпен жұмыс кезеңдері белгіленді. Бұл құралды құзыреттілік тұрғысынан қолданудың маңызы қарастырылды. Ол кәсіби шеберліктің шыңына жетуге бағытталған және өзін-өзі ұйымдастыруды, өзін-өзі бақылауды, өзін-өзі жетілдіруді, өзін-өзі түзетуді, жеке тұлғаның өзін-өзі реттеуін қалыптастырумен байланысты. Біздің зерттеуіміздің мақсаты-студенттерді даярлауда оқу процесіне рефлексивті күнделік енгізу технологиясын зерделеу. Сонымен қатар, студенттердің кәсіби міндеттерді шешуге дайындығын қамтамасыз ету. Авторлар рефлексивті күнделік енгізу арқылы студенттерге білім беру процесін маңызды екендігін атап өтеді.Онда әр студент өзінің шығармашылық әлеуетін толық ашып, мәселелерді шешудің кәсіби қабілеттерін көрсете алады.