СТУДЕНТТІҢ КӘСІБИ СИПАТТАМАЛАРЫН ІСКЕ АСЫРУ ПРОЦЕСІНДЕ ОНЫҢ ЖЕКЕ БІЛІМ БЕРУ ТРАЕКТОРИЯСЫН ӘЗІРЛЕУ

Автор(лар)

  • Рыбальченко А. С. ЕНУ им. Л.Н.Гумилева
  • Абильдинова Г. М. ЕНУ им. Л.Н.Гумилева

##plugins.pubIds.doi.readerDisplayName##:

https://doi.org/10.48371/PEDS.2022.66.3.007

Кілт сөздер:

жеке білім беру траекториясы, кәсібі, оқу қызметі, студент, жеке сипаттамалары, құрылысы, IT-маманы, білім беру бағыты

Аннотация

Осы жарияланымда жеке білім беру траекториясы ұғымының анықтамасына теориялық талдау жасалды, кәсіби әлеуеттің өзекті тақырыбы қарастырылды. Ұсынылған ережелер IT-маман мамандығына жататын белгілі бір сипаттамаларды анықтауға бағытталған практикалық зерттеулермен расталады, олардың көмегімен білім беру траекториясын тиімді құру мүмкін болады. Осыған байланысты мақаланың негізгі мақсаты-студенттің білімі мен жұмысына қатысты сипаттамалармен өзара әрекеттесу кезінде оның кәсіби әлеуеті тұрғысынан жеке білім беру траекториясын жасау. Зерттеуді жүзеге асыру үшін талдау және салыстыру әдістері қолданылды. Соңғылардан басқа, практикалық бөлімді дайындау барысында сауалнама, Хи квадрат және корреляция әдістері қолданылды, олар берілген сипаттамалардың түрлеріне байланысты қолданылды. Респонденттер Ақпараттық технологиялар саласындағы студенттер болды. Зерттеу IT саласындағы білім мен мамандықты таңдаумен қанағаттануға айтарлықтай әсер еткен бірқатар сипаттамаларды анықтауға мүмкіндік берді. Жоғарыда айтылғандардан басқа, оқу мен жұмысқа қанағаттануға әсер етпейтін компоненттер анықталды. Зерттеу нәтижесінде жеке білім беру траекториясының тұжырымдамасы анықталды, жеке қасиеттердің соңғысының құрылысына әсері қарастырылды, білім беру бағытын дамытуға ықпал ететін кәсіби сипаттамалар анықталды. IT саласындағы кәсіптің қанағаттанушылығына айтарлықтай әсер еткен жоғарыда көрсетілген параметрлерге жеке компьютерді меңгерудің жоғары деңгейі, компьютермен байланысты хобби және мектептегі білімнің математикалық бейімділігі кірді. Өзінің кәсіби таңдауымен қанағаттанған білім алушыларға тән жеке қасиеттер алгоритмдік ойлау, тәртіптілік және есте сақтау болып табылады. Мұның бәрі сауалнама негізінде алынған нәтижелерден тұратын жұмыстың құндылығын анықтауға мүмкіндік берді. Зерттеу қорытындыларының практикалық мәні алынған кәсіби сипаттамалардан тұрады, олар өз таңдауына қанағаттанған студенттерге тән жеке білім беру траекториясын құруға ықпал етуі мүмкін.

Жүктеулер

Жарияланған

2022-09-29

Жоба

Раздел

Статьи