ШЕТ ТІЛДЕРІН ОҚЫТУ ПРОЦЕСІНДЕ КОММУНИКАТИВТІК ҚҰЗЫРЕТТІЛІКТІ ҚАЛЫПТАСТЫРУ

Автор(лар)

  • Адырбеков Д. Т1.,Дүйсенбекова Ж.Д2.,Ергешов Е.Т3. ҚӘӘИ

##plugins.pubIds.doi.readerDisplayName##:

https://doi.org/10.48371/PEDS.2020.59.4.001

Кілт сөздер:

коммуникация, шет тілі, құзыреттілік, оқыту

Аннотация

Бұл мақалада автор шет тілдерін оқытуда коммуникативтік құзыреттілікті қалыптастыру процесін зерттейді. Коммуникативтік құзыреттілік тілдің құрылымдық ерекшеліктерін ғана емес, оның әлеуметтік, прагматикалық және контекстік ерекшеліктерін де қамтитын кең термин ретінде қарастырылады. “Білім беруді жаңғырту Стратегиясының” басым бағыты өз мүмкіндіктерін барынша іске асыруға ұмтылатын, жаңа тәжірибені қабылдауға ашық, әртүрлі өмірлік жағдайларда саналы және жауапты таңдау жасауға қабілетті тұлғаны тәрбиелеу болып табылады. Осылайша, баланы қарым-қатынастың әртүрлі салалары мен жағдайларындағы белгілі бір коммуникативті міндеттерді тілдік құралдармен шешуге үйрету керек, яғни сөйлеу әрекетінің барлық түрлерін, ауызша және жазбаша сөйлеу мәдениетінің негіздерін, тілді қолданудың негізгі дағдылары мен дағдыларын игеруді қамтитын коммуникативті құзіреттілікті қалыптастыру қажет.

Алайда, коммуникативті құзыреттілік ұғымы сөйлеу және тілдік білімнің қажетті жиынтығын игеруді ғана емес, сонымен қатар сөйлеу әрекеті процесінде тілді практикалық қолдану саласындағы дағдыларды қалыптастыруды да қамтиды. Бұл қазіргі әлемде бағдарланған әлеуметтік белсенді тұлғаны қалыптастыру бойынша тәрбиелік міндеттерді жүзеге асырумен байланысты. Мұнда коммуникативті құзіреттілік мәдени құзіреттіліктің бір бөлігіне айналады, жеке тұлғаның жалпы гуманитарлық мәдениетін арттыруға, оны әр түрлі іс-шараларға қосу үшін қажетті жоғары шығармашылық, дүниетанымдық және мінез-құлық қасиеттерін қалыптастыруға әкеледі.

Жүктеулер

Жарияланған

2021-05-19

Жоба

Раздел

Статьи