ҚАШЫҚТЫҚТАН ОҚЫТУ ӘДІСТЕРІ

Автор(лар)

  • Өсербаева М.М. КазУМОиМЯ имени Абылай хана
  • Ким О.Я.
  • Құлтаева С.С.

##plugins.pubIds.doi.readerDisplayName##:

https://doi.org/10.48371/PEDS.2022.67.4.011%20

Кілт сөздер:

интерактивті оқыту әдістері, қашықтықтан оқыту, сандық педагогика, аралас оқыту, кейс-технология, ми шабуылы, бизнес-ойын, аралау әдісі, жоба әдісі, пікірталас

Аннотация

Қоғамның білім беру қажеттіліктері, заманауи ақпараттық технологияларды дамыту, қазіргі әлемнің шындықтары (карантинде оқшаулау қажеттілігі) білім беру процесін ұйымдастырудың жаңа тәсілін талап етеді. Атап айтқанда, қашықтықтан оқыту технологияларын пайдалана отырып, қашықтықтан оқыту моделі университеттер мен колледждер үшін өзекті болып отыр.Электрондық оқыту-бұл білім беруді түбегейлі өзгертуге, оны икемді, қарқынды және студенттерге ыңғайлы етуге мүмкіндік беретін заманауи ақпараттық және телекоммуникациялық технологияларға негізделген оқытудың инновациялық түрі. Олар білім беру процесіне белсенді қатысуға жаңа мүмкіндіктер ашатын ресурстарды ұсыну арқылы маңызды рөл атқара алады. Осыған сүйене отырып, қашықтан және аралас оқытуды енгізу және олардың ең тиімдісін саралау үшін оқыту әдістерін таңдау мәселесі өзекті болып отыр. Бұл мақалада қашықтықтан және аралас оқытудың талаптарын ескере отырып, оқытудың тиімді әдістері қарастырылады. Осы әдістерді білім беру процесіне енгізу кезіндегі кейбір мәселелерді шешу жолдары және қашықтықтан оқыту элементтерін білім беру процесіне одан әрі интеграциялау және дамыту перспективалары ұсынылды. Қашықтықтан оқыту әдістері мәселелерімен айналысқан отандық және шетелдік ғалымдардың ғылыми зерттеулері талданды. Зерттеу материалын дайындау кезінде талдау, синтездеу және жалпылау сияқты жалпы ғылыми әдістер қолданылды. Бұл қашықтықтан және аралас оқытудың қазіргі жағдайында оқытудың ерекшеліктерін ашуға, алған білімдерін жүйелеуге және ғылыми ұстанымды қалыптастыруға мүмкіндік берді

Жүктеулер

Жарияланған

2022-12-29

Жоба

Раздел

Статьи