ҚӘӘИ КУРСАНТТАРЫНЫҢ КОММУНИКАТИВТІК ҚҰЗЫРЕТТІЛІГІН ҚАЛЫПТАСТЫРУ ПРОЦЕСІНІҢ ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ-ПЕДАГОГИКАЛЫҚ НЕГІЗДЕРІ
##plugins.pubIds.doi.readerDisplayName##:
https://doi.org/10.48371/PEDS.2020.59.4.007Кілт сөздер:
коммуникация, шет тілі, коммуникативтік құзыреттілік, оқыту, кәсібилікАннотация
Бұл мақалада автор ҚӘӘИ курсанттарында коммуникациялық құзіреттілікті қалыптастыру процесінің психологиялық-педагогикалық негіздерін зерттейді. Коммуникативтік құзыреттілік тілдің құрылымдық ерекшеліктерін ғана емес, оның әлеуметтік, прагматикалық және контекстік ерекшеліктерін де қамтитын кең термин ретінде қарастырылады. Курсанттарда коммуникативтік құзыреттілікті қалыптастыруға білім алушыға бағытталған тәсілді қолдануға негізделген шет тілін оқыту технологиясын қолдану ықпал етеді. Оның мәні тұтас дидактикалық жүйені құрайтын педагогикалық процедураларды, операциялар мен әдістерді дәйекті түрде жүргізу болып табылады. Бұл жүйені мұғалімнің тәжірибесінде іске асыру коммуникативтік құзыреттілікті қалыптастыруға да, курсант тұлғасын жан-жақты дамытуға да ықпал етеді. Бұл технология танымдық іс-әрекеттің барлық кезеңдерінде студенттерге оқу бастамасын барынша беруді қамтиды, оның барысында мұғалім үлкен тәжірибесі мен білімі бар кеңесші, кеңесші ретінде әрекет етеді. Сонымен қатар, ол коммуникативті және проблемалық оқыту элементтерін қамтиды, іздеу әдістерін қамтиды, соның арқасында курсанттар өз бетінше міндеттер қояды және проблемаларды зерттейді, білімді шығармашылықпен алады және қолданады, өзін - өзі бағалауды, өзін - өзі бақылауды жүзеге асырады, қол жеткізілген коммуникативтік құзыреттілік деңгейін көтеруге ішкі уәжді қалыптастырады.