МУЛЬТФИЛЬМДЕР КӨМЕГІМЕН БАСТАУЫШ СЫНЫП ОҚУШЫЛАРЫНЫҢ ТАНЫМДЫҚ ІС-ӘРЕКЕТІН АРТТЫРУ
##plugins.pubIds.doi.readerDisplayName##:
https://doi.org/10.48371/PEDS.2020.59.4.013Кілт сөздер:
Танымдық іс-әрекет, бастауыш сынып оқушылары, балалар, оқу процесі, мультфильмдер, таным, танымдық процессАннотация
Бұл мақалада танымдық іс-әрекеттің негізгі ерекшеліктері және оның мультфильмдер көмегімен бастауыш сынып оқушыларына әсері зерттеледі. Талданатынмәселеге сәйкес келетін маңызды факторлар мен процестер айтылады. Мақала танымдық іс-әрекетке, балалардың танымдық іс-әрекетінің даму аспектілеріне және танымдық процестер туралы тұжырымдамаларға назар аударады.