ҰЛТТЫҚ МӘДЕНИ ДӘСТҮРЛЕРДІҢ БАСТАУЫШ СЫНЫП ОҚУШЫЛАРЫН РУХАНИ-АДАМГЕРШІЛІККЕ ТӘРБИЕЛЕУДЕГІ МҮМКІНДІКТЕРІ
##plugins.pubIds.doi.readerDisplayName##:
https://doi.org/10.48371/PEDS.2020.59.4.016Кілт сөздер:
руханилық, рухани-адамгершілік тәрбие, бастауыш сынып оқушылары, ұлттық мәдениет, рухани тәрбие, рухани-мәдени дәстүрлер, педагогикалық шарттарАннотация
Мақалада «руханилық», «рухани-адамгершілік тәрбие» ұғымдарының мәні, ұлттық мәдени дәстүрлердің бастауыш сынып оқушыларын рухани-адамгершілікке тәрбиелеудегі мүмкіндіктері қарастырылады, ұлттық мәдени дәстүрлерді іс-әрекетте жүзеге асырудағы практикалық шарттары ұсынылады.