СТУДЕНТТЕРДІҢ ОҚУ ДЕРБЕСТІГІН ҚАЛЫПТАСТЫРУ

Автор(лар)

  • Агранович Е.Н. Казахский национальный женский педагогический университет
  • Агеева Л.Е. КазНацЖеПУ
  • Кариев А.Д.

##plugins.pubIds.doi.readerDisplayName##:

https://doi.org/10.48371/PEDS.2023.70.3.006

Кілт сөздер:

оқу дербестігі, студентке бағдарланған әдіс, педагогтардың кәсіби дайындығы, білім беру бағдарламасы, оқуды ұйымдастыру формалары, өзіндік жұмыс, педагогтардың құзыреттілігі, оқу үлгерімі

Аннотация

Қазіргі уақытта жоғары білім бакалаврлардың жеке және кәсіби құзыреттіліктерін, өзін-өзі анықтау және өмір бойы өзін-өзі дамыту үшін қажетті дағды ретінде білім беру дербестігін қалыптастыруға бағытталған. ЖОО-да студенттің субъективті ұстанымына бағытталған оқытудың әртүрлі нысандарын қоса алғанда, оқу процесін ұйымдастыруды қайта қарау қажет. Болашақ мамандарды даярлаудың тиімділігі оның мазмұнына байланысты болғандықтан, бакалавриаттың білім беру бағдарламаларын әзірлеуге жауапкершілікпен қарау қажет. Зерттеудің мақсаты – болашақ мектепке дейінгі және бастауыш білім беру педагогтарының білім беру дербестігін қалыптастырудағы білім беру бағдарламаларының мүмкіндіктерін анықтау және оның бірінші курстан соңғы курсқа дейінгі қалыптасу деңгейлерінің дамуын бағалау.

Мақалада кәсіби дайындық кезеңінде білім беру дербестігін қалыптастыру саласындағы шетелдік және отандық психологиялық-педагогикалық әдебиеттерге талдау жасалып, «тәуелсіздік» ұғымының мәні, құрамдас бөліктері, оны анықтау тәсілдері ашылған. Авторлар студенттердің оқу дербестігінің қалыптасу деңгейін анықтауға мүмкіндік беретін аналитикалық әдістерді қолданды, болашақ педагогтарды оқыту процесінде қолданылатын оқу іс-әрекетінің қолданылатын формаларына талдау жасады. ҚазҰлтҚПУ 6В01201-Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу мен 6В01301-Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі білім беру бағдарламалары бойынша 4 курс студенттерінің көпшілігі оқытудың негізгі мазмұның меңгеріп қана қоймай, сонымен бірге кәсіби құзыреттілікті дамытуға және педагог қызметін іске асыруға ынталандырылады, оқу тапсырмаларын орындау кезінде белсенділік, бастамашылық және креативтілік танытады. Бұл зерттеу дәріс, практикалық, СӨЖ, СОӨЖ және басқа сабақтардың әртүрлі формаларын қамтитын білім беру бағдарламаларын жүзеге асыру арқылы болашақ мектепке дейінгі және бастауыш білім беру педагогтарының білім беру дербестігін қалыптастыру туралы түсініктерін кеңейтеді. Зерттеу барысында алынған нәтижелерді білім беру бағдарламаларын әзірлеушілер, сондай-ақ эдвайзерлер жеке білім беру траекториясын анықтау үшін пайдалана алады.

Жүктеулер

Жарияланған

2023-09-29

Жоба

Раздел

Статьи