БОЛАШАҚ ШЕТЕЛ ТІЛІ МҰҒАЛІМДЕРІН ЕРЕКШЕ БІЛІМ АЛУҒА ҚАЖЕТТІЛІГІ БАР БАЛАЛАРМЕН ЖҰМЫСҚА ДАЯРЛАУ МӘСЕЛЕЛЕРІ
##plugins.pubIds.doi.readerDisplayName##:
https://doi.org/10.48371/PEDS.2023.70.3.011Кілт сөздер:
Білім беру, ерекше білім алуға қажеттілігі бар балалар, болашақ мұғалімдер, инклюзив, мектеп, шетел тілін оқыту, қазіргі қоғам, білім берудегі жаңа тенденциялар, зейін тапшылығы белсенділігінің бұзылуыАннотация
Бұл мақала білім беру саласындағы ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды зерттейді. Инклюзивті балалармен жұмыс жасай алатын мұғалімдер жетіспейді. Авторлар болашақ шетел тілі мұғалімдері әртүрлі санаттағы балалармен жұмыс істей білуі керек деген қорытындыға келді. Мақалада назар тапшылығы гипербелсенділік бұзылысы бар балалар ескерілген. Бүгінгі таңда мектеп мұғалімдерінің барлығы «ерекше білім беру қажеттіліктері» терминінің толық мағынасын түсіне бермейді. Шетел тілі мұғалімдері ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалармен, әсіресе зейінінің жетіспеушілігі гипербелсенділігі бұзылған балалармен жұмыс істеуге дайын емес. Бүгінгі таңда зейін тапшылығы гипербелсенділігі бұзылған балалардың саны артып келеді. Осылайша, оқу кезеңінде басқалармен бірге қажетті психологиялық көмек пен педагогикалық қолдауды алуы тиіс зейінінің жетіспеушілігі гипербелсенділігі бұзылған балалар көбінесе оқу процесінде қажетті жағдайлардан айырылады.
Инклюзивті білім беру жалпы білім беру жүйесінің бір бөлігі болып табылады және қазіргі қоғамның мақсаттарының ең маңыздысы екені мәлім. Балалар физикалық, эмоционалдық немесе басқа да кемістіктеріне қарамастан тең. Қазіргі мектеп жүйесінде көптеген олқылықтар орын алуда. Жоғарыда тілге тиек етілгендер болашақ мамандарды ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалармен жұмыс істеуге дайындау туралы ойлануға негіз береді.