ҚАШЫҚТЫҚТАН ОҚЫТУ ЖАҒДАЙЫНДА СТУДЕНТТЕРДІҢ ДИСКУРСИВТІК ҚҰЗЫРЕТТІЛІГІН ҚАЛЫПТАСТЫРУ
##plugins.pubIds.doi.readerDisplayName##:
https://doi.org/10.48371/PEDS.2021.62.3.005Кілт сөздер:
ғылыми-техникалық дискурс, дискурсивтік құзіреттілік, қашықтықтан оқыту, коммуникативтік-танымдық міндеттер, қалыптастыруАннотация
Университет студенттерінің дискурсивтік құзіреттілігін дамыту мәселесін шешу, болашақ кәсіби қызметке дайын тұлғаны қалыптастыру процесіне ықпал ететін ғылыми-техникалық дискурстармен жұмыс жасау бойынша танымдық міндеттердің маңызды рөлін анықтады. Мақсаты жеке дискурсты қабылдауға, түсінуге және құруға бағытталған коммуникативті-танымдық міндеттерге жауап береді, өйткені бұл процестерді талдау, синтездеу, салыстыру, жалпылау, нақтылау, девербализация, декодтау, ақпаратты түсіндіру кезінде абстракциялау сияқты ақыл-ой операцияларын жүргізуді талап етеді, бұл өз кезегінде икемділікті, кеңдікті, еркін және өзіндік ойлауды дамытуға әкеледі және оның шығармашылық бағытына ықпал етеді. Осылайша, зерттелген теориялық материалдың негізінде біз ғылыми-техникалық дискурс ақпаратының мағынасын анықтауға, оны түсінуге және мәтіндік материалмен жұмыс істеудің кәсіби әдістері мен тәсілдерін үйретуге бағытталған коммуникативті-танымдық міндеттерді бөліп аламыз. Мақалада неміс ғылыми-техникалық дискурстарымен жұмыс жасау кезінде коммуникативті танымдық міндеттерді толық пайдалануға мүмкіндік беретін дискурсивтік құзыреттілікті қалыптастырудағы қашықтықтан оқыту технологиясы қарастырылады.