БАСТАУЫШ СЫНЫП ОҚУШЫЛАРЫНЫҢ ОҚУ-ТӘРБИЕ ПРОЦЕСІНДЕ МУЛЬТИПЛИКАЦИЯЛЫҚ ФИЛЬМДЕРДІ ҚОЛДАНУ ЖОЛДАРЫ
##plugins.pubIds.doi.readerDisplayName##:
https://doi.org/10.48371/PEDS.2021.62.3.011Кілт сөздер:
мультипликациялық фильм, оқыту, тәрбиелеу, анимация, шет тілі, бастауыш мектеп, қазақстандық мультфильмдерАннотация
Бұл мақалада кіші мектеп оқушыларының оқу-тәрбие процесінде анимациялық фильмдерді қолданудың ерекшеліктері мен функциялары қарастырылады. Сондай-ақ, бастауыш сынып балаларының тез дамуы үшін ағылшын тілін үйренуде қолдануға болатын мультфильмдердің мысалдары және тәрбиелік мәні бар отандық мультфильмдердің мысалдары келтірілген.
Бастауыш сыныптардың тіл сабақтарындтанымдық, оқу-тәрбие процесінде өз орнын алатын балалар арнасында жаңа технологиялармен дамытылған отандық мультипликацияларжаңа тақырыпты түсіндіру барысында, қайталау, пысықтау, жаттығу сабақтарында да пайдалануға болады. мультфильмдер оқушылардың ой-өрісін дамытып, ойлау қабілетін арттырумен қатар, үйретілген, өтілген тақырыптарды саналы да берік меңгеруге үлкен әсер етеді. Мультфильмдероқушылардың шығармашылық ойлау қабілеттерін жетілдірумен қатар, сөздік қорларын молайтып, сауатты жазуға да баулиды. Мультфильм оқу пәндерінің мазмұнымен тығыз байланыста жүргізілгенде ғана дұрыс нәтижелер береді.