ҚАЗАҚСТАН ОРТА МЕКТЕБІНДЕ ШЕТЕЛ ТІЛДЕРІН ОҚЫТУДА АРАЛАС (ТОЛЫҚТЫРЫЛҒАН ЖӘНЕ ВИРТУАЛДЫ) НАҚТЫЛЫҚТЫ ИНТЕГРАЦИЯЛАУ

Автор(лар)

  • Жубанова Ш.А.
  • Бейсенов Р.Е.
  • Джусубалиева Д.М.

##plugins.pubIds.doi.readerDisplayName##:

https://doi.org/10.48371/PEDS.2024.72.1.027

Кілт сөздер:

Технологиядағы инновация, аралас шындық, толықтырылған шындық, виртуалды шындық, Қазақстандағы білім беру ортасы, тілді меңгеру, иммерсивті білім беру тәжірибесі,, мұғалімдерді оқыту

Аннотация

Бұл мақалада Қазақстанның орта мектептерінде ағылшын тілін шет тілі ретінде оқыту үшін толықтырылған шындық пен виртуалды шындықты біріктіретін Аралас шындықты пайдалану талқыланады. Жаһандану әлемінде оқушыларды дайындау үшін инновациялық технологияларға негізделген білім беруге көшу маңызды. Зерттеу аралас шындықтың артықшылықтарын зерттеп, оның жетінші сынып оқушылары үшін иммерсивті және динамикалық оқу ортасын құру қабілетіне назар аударады. Аралас шындықты шет тілін оқытуға біріктіру оның әлеуетін зерттей отырып, студенттердің белсенділігін арттыру, шет тілін оқыту үшін нақты әлемдегі контекст және сөздік тезаурустарды жақсы сақтау сияқты артықшылықтарды анықтау арқылы кезең-кезеңімен жүзеге асырылады. Мақалада 360Cities, P360 және CoSpaces.edu сияқты платформаларды қарым-қатынас дағдыларын жақсарту үшін орта мектептің шет тілі кабинеттерінде пайдаланудың практикалық мысалдары келтірілген. Мұғалімдер арасында жүргізілген зерттеу олардың оқу нәтижелеріне әсер ететін қосымша және виртуалды шындық технологияларын сабақта қалыпты қолдануын көрсетеді. Зерттеуге кеңейтілген және виртуалды шындық технологиялары қолданылған, кейіннен инновациялық технологияларды қолданбай стандартты дәстүрлі шет тілін оқытуды ұстанған бақылау тобымен салыстырғанда шет тілін меңгеруде жақсы нәтиже көрсеткен эксперименттік топ кіреді. Мақалада оқу, сөйлеу және жазу дағдыларын жақсарту үшін P360 платформасындағы берілген тақырыптағы иммерсивті атмосфераны сыныпта қалай пайдалануға болатыны туралы мысалдар келтірілген. Дегенмен, осы технологиялардың артықшылықтарын барынша арттыру үшін шет тілін оқытуда және мұғалімдерді оқытуда кеңейтілген, виртуалды және аралас шындықты пайдалану бойынша көбірек зерттеулер қажет. Жалпы алғанда, білім беру үдерісіне аралас шындықты енгізу Қазақстанның жалпы білім беретін мектептерінде шет тілін қарқынды және табысты оқыту тәжірибесін құрудың әлеуетін көрсетеді.    

Жүктеулер

Жарияланған

2024-03-28

Жоба

Раздел

Статьи