УНИВЕРСИТЕТТЕ ПРАКТИКАҒА БАҒДАРЛЫ ОҚЫТУДЫ БАСҚАРУ МАМАНДАРДЫҢ ТИІМДІ ДАЙЫНДАЛУЫНЫҢ МАҢЫЗДЫ ШАРТЫ РЕТІНДЕ
##plugins.pubIds.doi.readerDisplayName##:
https://doi.org/10.48371/PEDS.2024.72.1.006Кілт сөздер:
тәжірибеге бағытталған оқыту моделі, тәжірибеге бағытталған оқыту форматтары, тәжірибеге бағытталған оқу процесін ұйымдастыру, тәжірибеге бағытталған оқытудың тәсілдері, басқару, маман, талдау, тәжірибеАннотация
Зерттеудің өзектілігі Қазақстанда еңбек нарығында қалыптасқан бірқатар объективті факторлармен расталады, атап айтқанда білім беру мазмұнының компаниялардың сұраныстарына сәйкес келмеуі, кәсіпорында жас маманды бейімдеуге және оқытуға жұмсалатын уақыт пен қаражаттың шығындары, "мерзімі өткен құзыреттер", экономиканың инновациялық даму талаптарына сәйкес келмеуі.
Қазіргі жағдайда жоғары білім беру технологиясын өзгертіп, білімді беру тәсілдерінен практикалық, жобалық тәжірибе жинақтай отырып, оқыту мүмкіндіктеріне көшкен жөн.
Мақала мамандықтарға қарамастан жоғары оқу орындарында тәжірибелік-бағдарлы оқытуды зерттеуге арналған.
Отандық және шетелдік тәжірибеде тәжірибеге бағытталған оқытуда қолданылатын негізгі тәсілдер мен модельдерге талдау жүргізілді.
Тәжірибеге бағдарланған оқыту саласындағы сарапшылармен терең сұхбат сериясының нәтижелері негізінде, тәжірибеге бағдарланған оқытуды ұйымдастырудың өзекті тәсілдері, серіктес компаниялармен өзара іс-қимылдың тиімді форматтары, сондай-ақ тәжірибеге бағдарланған оқыту процестерін тиімді басқаруға кедергі келтіретін әлсіз жақтары мен кедергілері айқындалды.
Жүргізілген теориялық және сараптамалық талдау нәтижелері бойынша барлық заманауи тәсілдер мен әдістерді жинақтайтын, басқару алгоритмі қалыптастырылған тәжірибеге бағытталған оқыту моделі әзірленді.