БОЛАШАҚ ПЕДАГОГ ТАРИХШЫЛАРДЫҢ ЗЕРТТЕУ ҚҰЗІРЕТТІЛІГІН ҚАЛЫПТАСТЫРУ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ

Автор(лар)

  • Г. Астемес Military institute
  • А.Р. Аужанова
  • Г.А. Жамбаулова
  • Е.Т. Ергешов

##plugins.pubIds.doi.readerDisplayName##:

https://doi.org/10.48371/PEDS.2023.71.4.012

Кілт сөздер:

білім, қалыптасу, құзыреттілік, ұйымдастыру, қоғам, ғылым, болашақ мұғалім, ұрпақ

Аннотация

Заманауи білім беру жүйесінде құзыретті мамандарды қалыптастыру әлемнің жетекші елдерінің бәсекелестік талаптарына және нәтижеге бағдарланған білім беру моделіне бағдарланады.

Осыған байланысты білім беру әлемі тек ақпаратты зерттеумен ғана шектелмейді, сонымен қатар өзін-өзі ұйымдастыратын, шығармашылық, күнделікті өзгерістерге тез бейімделетін, білімнің жан-жақты интеграциясына құмар.

Сондықтан жоғары оқу орындарының болашақ оқытушыларын даярлау үшін келесі талаптар маңызды болып табылады: жеке, білімдерін үнемі жетілдіруге ұмтылу, шығармашылық, қабілеттер, зерттеу құзыреттілігі, жаңа білім, болашақты болжай білу.

Осыған байланысты зерттеу әдістері эксперименттік бақылау, сауалнама, сұхбат және студенттер мен оқытушылармен болашақ педагогика тарихшыларының зерттеу құзыреттіліктерінің қалыптасу деңгейі туралы әңгімелесу ерекшеліктеріне сүйене отырып анықталды және эксперименттік тәжірибеге негізделген.

Анықтаушы кезеңнің негізгі мақсаты зерттеу құзыреттілігінің деңгейін және болашақ мұғалімдердің нақты жағдайын анықтау болды. Сонымен қатар, сауалнама қойылған міндеттердің дұрыстығын, атап айтқанда, ЖОО жағдайында болашақ педагогтардың зерттеу құзыреттілігін қалыптастырудың орындылығын анықтады.

Сипаттамалық эксперимент болашақ мұғалімдердің зерттеу құзыреттілігі мен оған дайындық деңгейін жүзеге асыруға қатынасын анықтауға бағытталған.

Сауалнаманың мақсаты болашақ педагогика тарихшыларының зерттеу құзыреттілігінің мәні мен қасиеттерін түсіну деңгейін бағалау болды.

Жүктеулер

Жарияланған

2023-12-27

Жоба

Раздел

Статьи