ОҚУ ПРОЦЕСІН ЦИФРЛАНДЫРУ КЕЗІНДЕ ДАЙЫНДЫҚТЫҢ ЖАРАТЫЛЫСТАНУ ҒЫЛЫМИ БАҒЫТЫНДАҒЫ СТУДЕНТТЕРДІҢ ШЕТ ТІЛДІК КОММУНИКАТИВТІК ҚҰЗЫРЕТТІЛІГІН ДАМЫТУ

Автор(лар)

  • Антонцева Д.А. Южно-Казахстанский педагогический университет имени О.Жанибекова
  • Кудышева А.А.

##plugins.pubIds.doi.readerDisplayName##:

https://doi.org/10.48371/PEDS.2024.73.2.003

Кілт сөздер:

цифрландыру, шет тілінде білім беру, коммуникативтік құзыреттілік, шет тілі,, білім беру, автоматтандыру, онлайн оқыту, ағылшын тілі

Аннотация

Үштілді білім беру саясатын іске асыру шеңберінде қазақстандық жоғары оқу орындарында физика, химия, биология және информатика пәндерін ағылшын тілінде оқытуға қабілетті жаратылыстану-ғылыми бағыттағы мұғалімдер даярланады. Бұл мақала цифрлық технологияларды қолдану негізінде дайындықтың осы бағытының болашақ мұғалімдерінің шет тіліндегі коммуникативті құзыреттілігін дамытуды зерттеуге арналған. Зерттеу тақырыбының өзектілігі студенттің сөйлеу әрекетін дамытудың жетекші принципі ретінде коммуникативті қабілеттерді дамыту қажеттілігіне байланысты. Білім беру процесін цифрландыруды дамыта отырып, онлайн технологиялар арқылы оқу кабинетінен тыс коммуникативтік құзыреттілікті дамыту жөніндегі бағдарламаны іске асыру мүмкіндігі туралы мәселе туындады. Осы мәселені зерделеуді мақсат етіп қоя отырып, О. Жәнібеков атындағы Оңтүстік Қазақстан педагогикалық университетінің "Ағылшын тілі" кафедрасының Кәсіби шет тілі оқытушылары (ағылшын, неміс) және Skyeng онлайн-мектебінің ағылшын тілі мұғалімдері арасында педагогикалық сауалнама жүргізілді. Сауалнама нәтижелері онлайн оқыту процесін автоматтандыру кезінде шет тілдік тілдік ортаға енбестен шет тілдік коммуникативтік құзыреттілікті дамыту мүмкіндігін растай отырып, аралық нәтижелер берді. Мұнда белгілі бір құзыреттіліктердің даму процесін бақылау студенттің өзін-өзі ұйымдастыруына және шет тілін оқытудың тиімді әдістемесіне байланысты. Сондай-ақ, респонденттердің көпшілігі тілдік емес бағыттағы студенттер үшін сөйлеу, тілдік дағдыларды және шет тілдік коммуникативтік құзыреттіліктің (әлеуметтік-мәдени, компенсаторлық, оқу-танымдық құзыреттілік) басқа құрамдас бөліктерін (құзыреттерін) пысықтауға арналған жаттығуларды орындаудың жүйелілігі маңызды екенін растады. Сауалнаманың қорытынды нәтижелері оқыту процесін цифрландыру және оны автоматтандыру кезінде шет тіліндегі коммуникативтік құзыреттілікті дамытудың жеті өзекті мәселесі бойынша респонденттердің пікірлерінің пайыздық арақатынасы бар диаграммалар (Google нысандары) түрінде ұсынылады.

Жүктеулер

Жарияланған

2024-06-27

Жоба

Раздел

Статьи