СТУДЕНТТІҢ УНИВЕРСИТЕТТЕ АКАДЕМИЯЛЫҚ ЖЕТІСТІККЕ КӨЗҚАРАСЫ

Автор(лар)

  • Б.Е. Хамзина КАТИУ им.С.Сейфуллина
  • Ж. Ж. Абиева Алматы Менеджмент Университет
  • Н.С. Искакова КазУМОиМЯ им. Абылай хана

##plugins.pubIds.doi.readerDisplayName##:

https://doi.org/10.48371/PEDS.2024.73.2.017

Кілт сөздер:

білім беру сапасы, академиялық жетістігі, студенттік тәжірибе, білім беру стратегиясы, оқу іс-әрекеті, ғылыми-зерттеу іс-әрекеті, өзі-өзіне білім беру, мотивация

Аннотация

Әрбір елдің дамуы үшін білім сапасын қамтамасыз ету үдерісі оның басымдықтарына, еңбек нарығының талаптарына, білім алушылардың білім беру қажеттіліктері мен ерекшеліктеріне сәйкес мамандарды даярлауды жаңғыртуды талап етеді, мұнда ең өзекті және шешуші бағыт студенттерге, әсіресе олардың академиялық жетістіктері.

Зерттеудің мақсаты студенттердің оқу іс-әрекетін бақылау және талдау, оның оқу жетістіктеріне әсерін анықтау болды.

Зерттеудің ғылыми-тәжірибелік маңыздылығы білім беру үдерісінің сапасын арттыру үшін университеттердің қызметін жетілдіру стратегияларын анықтау мақсатында студенттердің оқу жетістіктерін олардың тәжірибесіне сүйене отырып зерделеу мен талдауда жатыр.

Зерттеуде сандық әдіс қолданылды, ал деректерді жинау құралы Qualtrix-та сауалнама болды, оның нәтижелері R-Studio-да өңделді. Зерттеудің эмпирикалық негізі үш қазақстандық университеттің 500 студентінен тұратын стратификацияланған іріктеу болды, олар төрт топқа (курстарға) бөлініп, содан кейін іріктеуге қосу үшін әр топтан респонденттер кездейсоқ таңдалды.

Мақалада студенттік тәжірибеде функционалдық айырмашылықтардың болуын көрсететін зерттеу нәтижелері берілген. Студенттердің оқу жетістіктерінің көрсеткіштерін шолу және салыстырмалы талдау келесі нәтижелер мен қорытындыларды көрсетті: студенттердің оқу жетістігінің тәрбиелік құрамдас бөлігі оқу әрекетінің түріне байланысты өзгереді; барлық курс студенттерінің ғылыми қызметтің көптеген түрлеріне ғылыми коммуникациялық құлшынысы өте төмен; студенттердің өзін-өзі тәрбиелеу тәжірибесі жеткілікті орташа деңгейде ұсынылған; барлық курс студенттері үшін практикалық жұмысты орындау маңызды; барлық студенттер үшін танымдық мотив, содан кейін кәсіби, әлеуметтік және өзін-өзі бекіту мотивтер басым болып табылады.

Зерттеу нәтижелерінің, қорытындылары мен ұсыныстарының практикалық маңызы бар, бұл оқытушылар мен университет қызметкерлеріне студенттердің жетістіктерін арттыру үшін білім беру үдерісінде пайдалануға мүмкіндік береді.

Жүктеулер

Жарияланған

2024-06-27

Жоба

Раздел

Статьи