АҒЫЛШЫН ТІЛІ САБАҚТАРЫНДА АКАДЕМИЯЛЫҚ ЖАЗЫЛЫМДЫ ЖҮЗЕГЕ АСЫРУ АРҚЫЛЫ СЫНИ ТҰРҒЫДАН ОЙЛАУ ҚАБІЛЕТТЕРІН АРТТЫРУ

Автор(лар)

  • Сейдалиева Г.О. Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
  • Байдабек Ұ.Б.

##plugins.pubIds.doi.readerDisplayName##:

https://doi.org/10.48371/PEDS.2024.74.3.022

Кілт сөздер:

сыни тұрғыдан ойлау дағдылары, академиялық жазу, когнитивті тәсіл, шетел тілі, үдеріске негізделген оқыту әдіс, жоғары деңгейлі ойлау дағдылары, өзара бақылау, сауалнама

Аннотация

Мақалада академиялық жазу контекстінде жоғары деңгейлі ойлау дағдыларының маңыздылығы қарастырылады және студенттердің осы саладағы құзыреттілігін арттыруға бағытталған әртүрлі әдістер қарастырылады. Сыни тұрғыдан ойлаудың рөлі есте сақтау, түсіну, қолдану, талдау, бағалау және құру кезеңдерін қамтитын Блум таксономиясының стратегиясы бойынша пәнаралық білімнің негізгі құрамдас бөлігі болып табылады. Зерттеудің негізгі мақсаты – оқушылардың сыни тұрғыдан ойлау қабілеттерін дамытуда академиялық жазуды қолданудың тиімділігін талдау. Тиісінше, зерттеу академиялық жазу тәжірибесі арқылы оқушылардың сыни тұрғыдан ойлау қабілеттерін зерттеуге және дамытуға бағытталған. Мақалада оқушылардың сыни тұрғыдан ойлау дағдыларын арнайы құрылымдалған оқу іс-әрекеттері мен оқытудың сатылы әдісі арқылы тиімді меңгере алатыны көрсетілген. Зерттеуде деректер бақылау, жазбаша құжаттар және онлайн сауалнамалар арқылы жиналған аралас әдістер әдісі қолданылды. Содан кейін осы көздерден алынған деректер сандық және сапалық тұрғыдан талданды. Зерттеу нәтижелері сыни тұрғыдан ойлауға үйретудің әртүрлі кезеңдерін ашады, бұл мұғалімнің оқу процесіне оқушыларды белсенді тартуға күш салуымен жеңілдетіледі. Теориялық және сараптамалық талдау нәтижелері бойынша сандық және сапалық деректер салыстырылып, студенттердің академиялық жазу дағдыларының айтарлықтай дамығанын бейнелейді, ал процесстік әдіс жоғары деңгейлі ойлау дағдыларын дамытуда табысты оқыту әдістемесінің құралы ретінде анықталды. Зерттеу сонымен қатар студенттерді тұжырымдамаларды қайта қарауға, болжамдарды сынауға және жазбаларына елеулі өзгерістер енгізуге ынталандыратын жақсы құрастырылған жазбаша тапсырмалар мен топтық әрекеттердің маңыздылығын көрсетеді.

Жүктеулер

Жарияланған

2024-09-30

Жоба

Раздел

Статьи