БОЛАШАҚ БИОЛОГИЯ МАМАНДАРЫНЫҢ STEAM ӘДІСТЕРІН ОЛАРДЫҢ БІЛІМІ МЕН ОҚУЫНА БІРІКТІРУГЕ ДАЙЫНДЫҒЫН БАҒАЛАУ

Автор(лар)

  • Смагулова А.Е. КазНацЖенПУ
  • Калиева А.Н.

##plugins.pubIds.doi.readerDisplayName##:

https://doi.org/10.48371/PEDS.2025.77.2.004

Кілт сөздер:

STEM әдісі, инновациялық тәсілдер, болашақ биология мұғалімдері, биологиялық эксперименттер, STEM, робототехника курстары, табиғи ғылымдар бағыттары, биология

Аннотация

Бұл мақала жоғары оқу орындарының студенттерінің STEM (ғылым, технология, инженерия, математика) инновациялық оқыту әдісі туралы хабардарлық деңгейін зерттеуге, сондай-ақ университеттерде STEM бағытында жүргізіліп жатқан іс-шараларды зерттеуге арналған. Қазіргі таңда заманауи оқыту әдістерінің кең спектрі бар, оның ішінде STEM әдісі ерекшеленеді. Шетелдік тәжірибеге негізделген бұл әдіс ғылыми пәндер арасындағы интеграциялық тәсіл ретінде танылады және студенттерге табиғи ғылымдар концепцияларын терең түсінуді қамтамасыз етуге бағытталған. Робототехника, STEM құрамының бір бөлігі ретінде, мектептерде кеңінен таралған, бірақ ол тек жақында ғана жоғары оқу орындарына енгізіле бастады. Қазіргі уақытта Ы. Алтынсарин атындағы Ұлттық білім академиясы STEM әдісін енгізуге арналған әдістемелік нұсқауларды әзірледі, сонымен қатар білім министрлігі мектептер мен университеттерде STEM бағытындағы сыныптар мен көптеген зертханаларды құру бойынша шараларды үйлестіріп отыр.

Осы негізде, 3D модельдеу студиялары, робототехника шеберханалары, орталықтар мен зертханалар сияқты арнайы объектілер құрылып, білім беру құрылымына мектептер мен жоғары оқу орындарында енгізілуде. Сонымен қатар, Chevron компаниясының қолдауымен «Күндер керуені» білім беру ұйымы «2021-2025 жылдарға арналған STEM білімін дамыту Жол картасы» аясында әдістемелік нұсқаулықтарды әзірлеуді бастады. Бұл бастама STEAM бағытындағы бейнемазмұнды сабақтарды, тақырыптық STEM апталықтарын және ғылыми конференцияларды ұйымдастыруға әкелді. Жүргізілген зерттеу STEM әдісін енгізуге дайындық деңгейін бағалауда және оның маңыздылығын анықтауда шешуші рөл атқарды.

 

Жүктеулер

Жарияланған

2025-06-27

Жоба

Раздел

Мақалалар/Статьи/Articles