БОЛАШАҚ ПЕДАГОГ-ПСИХОЛОГТАРДЫҢ КӘСІБИ ДАМУЫНЫҢ НЕГІЗІН ҚАЛЫПТАСТЫРУ
##plugins.pubIds.doi.readerDisplayName##:
https://doi.org/10.48371/PEDS.2024.75.4.002Кілт сөздер:
кәсіби өзін-өзі тану, бірегей, кәсіби даму, эмпатия, шығармашыл, рефлексивті, кәсіби әрекет, спецификаАннотация
Бұл мақалада педагог-психологтардың болашақ мамандарын кәсіби дамуға дайындау проблемасына байланысты мәселелер талқыланады. Онда кәсіби қалыптасудың әртүрлі кезеңдерінде пайда болатын дағдарыстар қарастырылады: мамандықты іздеу және таңдау дағдарыстары, Кәсіптік оқыту дағдарыстары және тәуелсіз кәсіби қызмет дағдарыстары. Болашақ педагог-психологтың кәсіби дамуы болашақ кәсіби қызметтің әртүрлі аспектілеріне жеке қатынастардың тұрақты жүйесі ретінде көрінеді. Бұл жүйе кәсіби жоспарлар мен ниеттерді, сондай-ақ қызмет бағыттарын анықтайды. Этикалық принциптерге назар аудару психодиагностикалық іс-әрекетте, зерттеу және теориялық ізденістерде өзінің кәсіби және жеке ұстанымын анықтауға, сондай-ақ жұмыс нәтижелері үшін жауапкершілік өлшемін түсінуге көмектеседі. Клиенттің ғана емес, сонымен бірге өз алдына жауапкершілікті сезіну, сондай-ақ өз мүмкіндіктеріңіздің шекараларын түсіну маңызды. Кәсіби сәйкестілік кәсіби топтағы немесе қауымдастықтағы өз орны туралы түсінікті анықтайтын ұғымдарды білдіреді. Ол құндылық пен мотивациялық бағдарларды, сондай-ақ өзінің кәсіби қатыстылығына субъективті қатынасты қамтиды. Кәсіби сәйкестілік-бұл кәсіптер әлемінде шарлауға, кәсіби қызметте жеке әлеуетті жүзеге асыруға және кәсіби таңдаудың салдарын болжауға мүмкіндік беретін жеке сипаттамалардың өзара байланысын көрсететін интегративті ұғым.