ТУРИСТІК РЕСУРСТАР ЭТНОПЕДАГОГИКАЛЫҚ БАҒЫТТАҒЫ МӘДЕНИ-ТЫНЫҒУ ҚЫЗМЕТІН ДАМЫТУДЫҢ ФАКТОРЫ РЕТІНДЕ
##plugins.pubIds.doi.readerDisplayName##:
https://doi.org/10.48371/PEDS.2024.73.2.005Кілт сөздер:
туризм, этнопедагогика, этномәдениет, білім беру маңыздылығы, мәдени-танымдық туризм, тарихи ескерткіштер, мәдениет, рухани құндылықАннотация
Қазақстандағы туризмнің этнопедагогикалық маңыздылығы бірқатар факторларға байланысты. Біріншіден, туризм саяхатшылардың, сондай-ақ жергілікті халықтың ой-өрісін кеңейтуге және мәдени тәжірибесін байытуға көмектеседі, бұл маңызды этнопедагогикалық мәнге ие. Туризм арқылы әртүрлі мәдениеттер мен дәстүрлермен өзара әрекеттесу толеранттылыққа, әртүрлілікті құрметтеуге және мәдениетаралық қатынастарды түсінуге ықпал етеді.
Сонымен қатар, Қазақстандағы туризм білім беру және ұстаздық жұмыс үшін бірегей мүмкіндіктер береді. Туристік қызығушылық тудыратын орындар мен объектілер тарих, география, экология және басқа да көптеген пәндерді нақты ортада оқуға болатын тірі оқулықтарға айналады. Жалпы, Қазақстандағы туризм азаматтық және мәдени бірегейлікті қалыптастыруға, мәдениетаралық диалог пен қоғамдастықтың бірлігін нығайтуға ықпал ете отырып, білім беру үдерісінде маңызды рөл атқарады.
Бұл ғылыми мақаланың негізгі мақсаты – Қазақстанның тарихи-мәдени әлеуетін саралап, этнопедагогикалық білімді дамытуда тиімді пайдалану. Туризм саласындағы этномәдени құндылықтар – орасан зор интеллектуалдық байлық және жалпы адамзаттық құндылықтарды, халықтардың мәдени-адамгершілік дәстүрлерін, ұлттық жасампаздық үдерістерін жаңғыртудың сарқылмас резерві.
Бүгінгі таңда туризм саласының ең маңызды міндеті туристік қызметтерді жетілдіру мақсатында өңірдің тарихи-мәдени әлеуетін пайдалану тиімділігін арттыру болып табылады. Тарихи, мәдени және табиғи жағдайларды дұрыс үйлестіру Қазақстандағы туризмді дамыту үшін жақсы негіз және перспективалар жасайды. Осыған байланысты білім беру ортасындағы мәдениетаралық қарым-қатынастағы этномәдениеттің рөлін қарастыру тұлғааралық, этносаралық, мәдени және өркениеттік өзара әрекеттесуді зерттеу үшін қолайлы. Қазіргі жағдайда туризм арқылы халық педагогикасын зерттеу халықтық педагогикалық сананың, ұлттық педагогикалық ойдың бастауларын талдауға кең де бай өріс ашады.