МӘДЕНИЕТ АРАЛЫҚ ҚҰЗЫРЕТТІЛІКТІ ҚАЛЫПТАСТЫРУ: СТУДЕНТТЕРДІҢ СЫНИ ОЙЛАУ ДАҒДЫЛАРЫН ҚАЛЫПТАСТЫРУДА ЖАСАНДЫ ИНТЕЛЛЕКТ ҚҰРАЛДАРЫН ЕНГІЗУ
##plugins.pubIds.doi.readerDisplayName##:
https://doi.org/10.48371/PEDS.2024.73.2.012Кілт сөздер:
мәдениетаралық құзыреттілік, сыни ойлау, дағдылар, жасанды интеллект негізіндегі құралдар, мәдениет, мұра, қоршаған орта, қабілеттерАннотация
Шетел тілін меңгеру лингвистикалық құзіреттілік шеңберінен шығып, студенттерге география, тарих және әдебиет сияқты пәндер бойынша қосымша білім алуға мүмкіндік береді. Тіл үйренуді басқа пәндермен интеграциялау студенттерге шетел тілін әртүрлі пәндерді түсінудің құралы ретінде пайдалануға мүмкіндік береді. Бұл тәжірибелік мысал оұып жатқан елдің мәдениеті туралы іргелі сыни ойлауды түсінуге бағытталған шетел тілін оқытумен қатар оқыту мәдениетінде жасанды интеллект негізіндегі құралдарды енгізуді көрсетеді. Оның аккультурациямен кейбір ұқсастықтары бар болса да, шетел тілін үйренушілер ана тілінде сөйлейтін тұлғалар ретінде өздерінің бастапқы мәдени білімдерін сақтап, оқып жатқан тіл мәдениетінің элементтерімен байытады. Бұл үдеріс үйренушілерді жаһандық мәдениеттің тасымалдаушыларына айналдырады және олардың мәдени мұраларына деген түсінікті арттырады. Бұл мақала жасанды интеллект құралдарының ағылшын тілін оқытудағы революциялық әсерін көрсетеді. Жасанды интеллект басқаратын генераторлардың транскрипциялау және өңдеу мүмкіндіктері бар және егжей-тегжейлі кері байланыс ұсыну арқылы тыңдау және сөйлеу дағдыларын жақсартады. Ол жасанды интеллект негізіндегі құралдардың әртүрлі оқу орталарына қалай үздіксіз кіріктірілетінін, жеке немесе қашықтан болуын, студенттерге жеке нұсқауды ұсынатынын талқылайды. Мақалада бағдарламаның бірлескен мүмкіндіктеріне баса назар аударылады, олар өзара әрекеттесуді және студенттерді оқытуды ынталандырады, сайып келгенде, тіл білімін жаңа дәуірге жетелейді.