7М01712-ШЕТЕЛ ТІЛДЕРІ МҰҒАЛІМДЕРІН ДАЯРЛАУ МАМАНДЫҒЫ МАГИСТРЛЕРІНІҢ СЫНИ ОҚУ ҚАБІЛЕТІН ДАМЫТУ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ
##plugins.pubIds.doi.readerDisplayName##:
https://doi.org/10.48371/PEDS.2024.74.3.012Кілт сөздер:
мәтін, сыни оқу, магистрант, ойлау, мәтінмен жұмыс кезеңдері, таңдау курсы, технология, кәсіби құзыреттілікАннотация
Мақалада 7M01712 - «Шетел тілдері мұғалімдерін даярлау» мамандығының магистранттарының сындарлы оқылым дағдыларының дамуы қарастырылады.Мақалада магистранттарды кәсіби қызметке дайындау үшін оқу процесінде дәріс мәтіндерін қолданудың тиімділігі көрсетілген. Аудиторияда кәсіби мәтіндерді тиімді пайдалану магистранттардың ғылыми және кәсіби сөйлеуі мен коммуникативті құзыреттілігін жақсартуға ықпал етеді, бұл өз кезегінде олардың болашақ кәсіби қызметінде сыни талдаудың әртүрлі әдістерін оңтайлы пайдалануды қамтамасыз етеді. Ақпаратты өз бетінше ойлау, іздеу, талдау, жүйелеу, құрылымдау және коммуникация дағдыларын дамытуға ерекше назар аударылады. Автор сыни оқуды дамытудың үш кезеңін анықтайды. Сондай-ақ, оқудың осы түрін дамытуға ықпал ететін сұрақтардың түрлері, сонымен қатар, мәтіндегі қайшылықтар мен құрылымдардың түрлерін анықтау және тек логикаға ғана емес, сұхбаттасушының идеяларына сүйене отырып, өз көзқарастарын дәлелдеу мүмкіндігі ұсынылады. Зерделеу кезеңінде, рефлексия кезеңінде және талдау кезеңінде сыни оқу технологиясының әртүрлі әдістері мен құралдарын қолдану сипатталған. Сыни оқу технологиясын меңгеру бойынша әдістемелік ұсыныстар шетел тілі мұғалімдері ғана емес, басқа пәндердің оқытушылары үшін пайдалы болуы мүмкін, өйткені сыни оқуды дамыту технологиясы пәнаралық заманауи білім беру технологияларына жатады. Мақалада «Когнитивті лингвомәдени әдістемелік негіздер» арнайы курсының мысалында сыни оқу технологиясының кейбір әдістерін қолданудың практикалық тәжірибесі келтірілген.